וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חילופי דברים בין אלי טביב לג'ימי טורק

השניים התעמתו במהלך המשחק מול חיפה. שולר נפצע בראשו, אך צפוי להיות כשיר לגמר הגביע. שירזי: "זה מועדון עם עוצמות"

תקרית מילולית אירעה היום (שבת) בין בעלי הפועל תל אביב אלי טביב לשחקן העבר ג'ימי טורק, בסיום ה-1:1 של האדומים מול מכבי חיפה. הרקע היא התבטאות של טביב כי אוהדי הפועל תל אביב "משלמים לילדים ערבים לעמוד מחוץ לביתו". טורק זעם על טביב והשניים הטיחו קללות זה בזה. אנשים שנכחו ביציע הכבוד בקרית אליעזר הרגיעו את השניים.

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי סיכם את העונה ואמר: "מגיע לשחקנים האלה שאפו גדול. כבר כמה חודשים הם מנטרלים את כל מה שמסביב והערב הם קיבלו פרס, הם סיימו במקום השני בצדק. ידעתי שאני בא לסיטואציה מורכבת אבל לא ידעתי עד כמה. תמיד אני אומר שהפועל זה מועדון עם עוצמות בלתי רגילות. השחקנים באו כל שבוע והוכיחו שמגיע להם. אנחנו צריכים לעבוד קשה בגביע, להראות כמה רוח יש לקבוצה הזאת וכמה חסונים השחקנים מבחינה מנטאלית.

"אנחנו פוגשים קבוצה טובה מאוד שגם היא צוברת עייפות מהשבועות האחרונים". על חוסר הודאות לקראת הקיץ הקרוב עם הקבוצה, אמר המאמן: "לא יודעים מה יילד יום בקיץ. אני לא מתעסק בזה, הפועל תל אביב תהיה קבוצה, לא משנה מה יקרה. תקציב לא מבטיח הרים וגבעות, במיוחד בשנים האחרונות כמו שאנחנו רואים. גם עם 20 מיליון אפשר לעשות דברים טובים בהפועל".

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי הוסיף: "רוב השנה היינו במקום הזה ואני שמח שסיימנו ככה. עמדנו במטרה אחת, ועכשיו יש לנו את המטרה היותר חשובה, שזה הגביע. זה יהיה סיפור אחר לגמרי, הם יגיעו יותר רעבים וחשוב לנו מאוד להביא גביע ולעשות היסטוריה עם גביע שלישי ברציפות. מקום שני זה בהחלט מכובד, בהתחשב במה שהיה השנה. זה לא קל, קשה להתנתק מזה. אם נסיים עם גביע זו תהיה עונה טובה". על הקיץ הקרוב אמר דמארי: "יש חוסר ודאות במועדון, יש הרבה שחקנים עם חוזים ואני חושב שכולם יישארו. באופן אישי, יש לי חוזה לארבע שנים ואני ממשיך פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully