וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 מול הפועל תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2012 / 18:55

קטן העלה את הירוקים ליתרון, אך כהן איזן והבטיח לאדומים את הסגנות. קפטן מכבי חיפה נפצע ובספק לגמר הגביע

איזה מפגש מוזר היה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב הערב (שבת), במסגרת המחזור ה-37 והאחרון בליגת העל. מי שחשב שהמפגש בין השתיים יכריע משהו, קיבל משחק שכל מהותו הוא מאבק על כרטיס לאירופה לעונה הבאה ו-1:1, שהיה אנטיקליימקס מוחלט לגמר הגביע שייערך בין השתיים בעוד שלושה ימים באצטדיון רמת גן. יניב קטן העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-24 בפנדל שקיבלה קבוצתו במתנה מאלי חכמון, אלרואי כהן איזן בדקה ה-54.

אם זה מנחם מישהו בהפועל תל אביב, אז גם בעונה כל כך חלשה מצליחים האדומים לסיים במקום השני בליגת העל עם 59 נקודות ובזכות הפרש שערים עדיף מזה של בני יהודה השלישית. מכבי חיפה מסיימת את העונה השחורה הזו מבחינתה במקום החמישי עם 58 נקודות בלבד ואם לא תזכה בגביע היא לא תשחק באירופה בעונה הבאה.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. טל לוי
מכבי חיפה איבדה את הקפטן. קטן מול ידין/טל לוי

עם כל הכבוד למשחק עצמו, נראה שהסיפור הגדול שלו בכלל לא קשור למשהו מקצועי. מכבי חיפה איבדה את הקפטן שלה יניב קטן, שנפגע במהלך תיקול בדקה ה-44 והוחלף. לחיפה יש שלושה ימים בלבד על מנת להכשיר את קטן, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין והיה האחראי המשמעותי ביותר לעלייה של הירוקים לגמר הגביע. גם בהפועל תל אביב איבדו שחקן בדמותו של מרקו שולר, שנפגע במהלך התנגשות ראשים עם מוחמד גדיר וסובל מזעזוע מוח. ניצן שירזי בוודאי מקווה שזה לא חמור מדי ושהבלם שלו יוכל לפתוח בגמר הגביע.

מהלך המשחק

דקה 3: עמאשה קיבל כדור עומק מצוין מוורד, פרץ ונותר חופשי, אך בעט מ-14 מטר לשמיים.

דקה 7: גורנדה שלח מסירה ארוכה לאיגייבור, אך שראנוב יצא והרחיק.

דקה 24: גול! ורד שלח כדור עומק לעמאשה, שעבר את אדל ונפל. חכמון שרק לפנדל שספק אם היה. את קטן זה לא עניין והוא בעט את זה פנימה כדי לקבוע 0:1 למכבי חיפה.

דקה 28: אטזיאנוב ניסה את מזלו מ-35 מטר, הכדור הלך החוצה.

דקה 33: שולר נפגע בהתנגשות ראשים, פרנסמן עלה במקומו. עוד דאגה לניצן שירזי לקראת גמר הגביע.

דקה 35: גדיר הגיע ראשון לכדור חופשי, אך בעט החוצה מקרוב.

דקה 39: פרנסמן קיבל כדור בתוך הרחבה, עבר את השומר שלו ובעט חלש כדור שנבלם.

דקה 41: ורד פרץ מאגף שמאל, עבר שומר אחד ובעט מזווית קשה, אדל קלט.

דקה 43: עוסמאן הגביה מאגף ימין כדור מצוין, אך גדיר פיספס אותו.

דקה 54: גול! דמארי שוטט עם הכדור באזור רחבת הירוקים, משך אליו שלושה שומרים והכניס כדור עומק נהדר לאלרואי כהן, שמול שראנוב לא התבלבל ובעט בנגיעה פנימה את ה-1:1.

דקה 70: גורדנה הכניס מסירת עומק לאיגייבור, שנותר חופשי מול שראנוב, עבר את השוער ואיבד את זה לעוסמאן שגלש מאחור. חכמון לא שרק לפנדל.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן (אייל משומר, 73), אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד (אלון תורג'מן, 56), יניב קטן (דלה ימפולסקי, 46), מוחמד גדיר; ויאם עמאשה.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר (ביוואן פרנסמן, 34), ארתור אטזיאנוב, אביחי ידין, רועי גורדנה, מירקו אורמוש (מהראן לאלה, 66), אלרואי כהן (סלים טועמה, 78), נוסא איגייבור, עומר דמארי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully