וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

קלי, שולדנבראנד וקורי קאר סחפו את המארחת לניצחון קל 65:85 על באר יעקב. האדומים צריכים ניצחון נוסף כדי לעלות

אחרי שני משחקים סופר דרמטיים בתחילת סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, התייצבו היום (ראשון) הפועל תל אביב ומכבי באר יעקב לקרב שלישי. האדומים, שהפעם הופיעו דווקא בלבן, לא רצו לאבד את הביתיות וידעו שניצחון יקרב אותם צעד ענק לעבר העפלה היסטורית לליגת העל. הפועל עשתה את זה חד וחלק, עם ניצחון 65:85.

קורי קאר החליט לא להשאיר מקום לטעויות ורבע ראשון בו קלע 12 נקודות הריץ את המארחת קדימה. יונתן שולדנבראנד נכנס לעניינים וההפרש הלך וטפח, כשבבאר יעקב רק ג'רמיין הול מתפקד באמת. יועד בן יוסף ניסה יחד עם נייט מילר להתקרב, אבל הפועל הייתה הרבה יותר מרוכזת ושמרה על פער דו ספרתי, כשגם קרטיס קלי נכנס לזון ומפרק את הגנת הכחולים בדרך לניצחון קליל. כעת, הסדרה תחזור למשחק רביעי בבאר יעקב, שתנסה לחזור להדר יוסף למשחק מכריע.

רבע 1:

קורי קאר פתח מצוין וחמש נקודות מהירות שלו קבעו 4:7 לאדומים (שהפעם משחקים בלבן). בית יוסף נכנס לעניינים ובארבע משלו השאיר את באר יעקב צמודה. אחרי שלוש דקות ללא נקודות, מילר העלה את באר יעקב ליתרון ראשון וקאר מיד החזיר בסל. קאר כבר אמרנו? השחקן הכי לוהט על המגרש חתם את הרבע הראשון בשלשה עם הבאזר, 11:16 להפועל.

רבע 2:

רק המארחת חזרה לפרקט לתחילת הרבע והיא כבר טסה לעשר הפרש עם שלשה של סטיט, אבל באר יעקב התעוררה בזמן וצימקה ל-17:21. עוד סל ועבירה של סטיט החזירה את הפלוס לתשע. הריצה לא נגמרה, קאר וסטיט המשיכו להפציץ ופתאום זה 17:30. בית יוסף החזיר את באר יעקב לחיים ובתוספת הגנה טובה המינוס ירד לשבע בלבד. הקצב המשיך לעלות, אבל זה היה טוב למארחים, שביססו לעצמם יתרון דו ספרתי והמחצית הסתיימה ב-31:43.

רבע 3:

באר יעקב פשוט לא הגיעה למשחק וסלים של נאור ושלודנברד קבעו פלוס 17 ופלדה הזעיק טיים אאוט בהול. כמו במשחק הראשון, הפועל קצת נרדמה כשהיא פתחה פער גדול וסימין צלף שלשה שצימקה ל-12 בלבד. זה שוב העיר את המארחים ושלשה גדולה של שולדנבראנד קבעה 46:63. נייט מילר פשוט לא היה מוכן לוותר ללא קרב ורצף נקודות שלו הוריד לתשע בלבד לקראת סיום הרבע, שהסתיים ב-56:65.

רבע 4:

הגנות טובות או התקפות רעות? לא משנה. בכל מקרה, הרבע הזה נפתח עם 5:5 בלבד בשלוש וחצי דקות. באר יעקב לא הצליחה להתקרב באמת ואיבדה את הראש, כשקרטיס קלי מעלה ל-61:76, ארבע דקות לסיום. עד לסיום המשחק התנהל על מי מנוחות והאוהדים חגגו ביציע. 65:85 בסיום.

כדורסל לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully