וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס זכה בתואר ה-MVP: "לא חלמתי על זה"

זכיה שלישית לכוכב מיאמי בפרס היוקרתי: "זה לא התואר שאני רוצה, אני רוצה אליפות". דוראנט שני, פול שלישי, קובי רביעי

לאחר שהשמועות בעניין כבר נפוצו ב-24 השעות האחרונות, הערב (שבת) זה הפך לרשמי. לברון ג'יימס זכה בתואר ה-MVP של העונה הסדירה של ליגת ה-NBA בפעם השלישית בקריירה. ג'יימס הפך לשחקן הראשון שזוכה בתואר ה-MVP במדי מיאמי והוא השמיני בלבד בהיסטוריה שזוכה בלפחות שלושה תארים כאלה. קדמו לו קארים עבדול ג'באר, מייקל ג'ורדן, ביל ראסל, וילט צ'מברליין, לארי בירד, מג'יק ג'ונסון ומוזס מלון.

בעונתו השנייה במיאמי, לברון, שזכה בתואר גם לפני שנתיים ושלוש שנים כשחקן קליבלנד, לא נתן לשביתה להפריע לו. הוא הגיע חד מאוד לעונה וסיים אותה עם 62 משחקים, בהם רשם ממוצעים נפלאים של 27.1 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים למשחק. לברון הפך לרביעי בלבד בהיסטוריה שמציב מספרים כאלה בשתי עונות נפרדות, לצד האגדות לארי בירד, ג'ון האבליצ'ק ואוסקר רוברטסון (שעשה זאת חמש פעמים). לברון גם קלע ב-53 אחוזים נהדרים מהשדה לאורך העונה.

"כבר הרבה זמן שלא הייתי כל כך לחוץ כמו ברגע הזה", פתח לברון את נאום הניצחון שלו. "מהמקום ממנו אני בא, אקרון אוהיו, אוטומטית חושבים שאין לך סיכוי להצליח, שתסיים ברחובות או לכלא. לפני פחות מעשר שנים היו לי חלומות לשחק ב-NBA, אבל אף פעם לא חלמתי שאזכה בתואר ה-MVP או שאעשה את מה שאני עושה ברמות האלה. זה פשוט בלתי נתפס".

"הסיבה שאני כאן הערב היא בזכות החבר'ה האלה", הוסיף לברון והצביע אל עבר חבריו לקבוצה, שהצטרפו אליו על הבמה. "אני רוצה להודות לכם שנתתם לי את ההזדמנות לשחק לצדכם ולהנהיג אתכם. כל המועדון הזה העניק לי משפחה שניה. זה תואר מאוד חשוב עבורי, אבל זה לא התואר שאני רוצה. אני רוצה אליפות".

גם מאמנו של לברון, אריק ספולסטרה, היה על הבמה, בדומה לנשיא פאט ריילי, ורגע לפני שסיים את נאומו ברמת הגאווה שהוא חש כלפי לברון, אמר המאמן: "זהו יום מיוחד עבור לברון, וזה כבוד גדול לקבוצה שלנו להיות חלק מזה. זו היתה עונה היסטורית, אבל גם זה לא מספר את כל הסיפור. אני רואה את רמת המחויבות שלו בכל יום באימונים, הוא תמיד הראשון להגיע לכל מקום, ואף אחד לא רואה את זה. הוא משחק עמדות 1-5 עבורנו, הוא לא אנוכי, ואף אחד מאיתנו לא לוקח אותו כמובן מאליו".

קינג ג'יימס צבר 1074 נקודות וגבר במירוץ על קווין דוראנט, שאיבד חלק גדול מהמומנטום אותו צבר לאחר פגרת האולסטאר, וסיים במקום השני עם 889 נקודות. כריס פול הגיע למקום השלישי עם 385 נקודות, מעט יותר מקובי בריאנט שסיים רביעי (352) ומטוני פארקר שסיים חמישי (331). קווין לאב הגיע למקום השישי, כאשר את העשיריה הראשונה מלשימים דוויט הווארד (13), רייג'ון רונדו (12), סטיב נאש (7) ודרק רוז (5).

NBA בוואלה! ספורט

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס זוכה בתואר ה-MVP. AP
הוא גדול. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully