וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקרדו מונטוליבו מצטרף למילאן

אלגרי אישר כי קשר פיורנטינה יגיע בהעברה חופשית: "כישרון עם טכניקה גבוהה". גם ואן בומל הודיע שחתם בפ.ס.וו איינדהובן

ריקרדו מונטוליבו ישחק בעונה הבאה במילאן, כך אישר מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי. קשר פיורנטינה ונבחרת איטליה מסיים את חוזהו ויגיע לרוסונרי בהעברה חופשית. בשלב זה, פרטי החוזה לא נחשפו. מונטוליבו סירב להאריך את חוזהו בפיורנטינה והידיעות לפיהן הוא סגור במילאן נפוצו בתקופה האחרונה וכעת הן קיבלו אישור רשמי.

"מונטוליבו יגיע אלינו בעונה הבאה. הוא שחקן מוכשר עם טכניקה גבוהה. בכל מקרה, מילאן תישאר תחרותית בעונה הבאה ונמשיך בעבודה שהתחלנו בה העונה. נתחיל מחדש עם הרבה התלהבות", אמר אלגרי לערוץ הטלוויזיה של מילאן.

מונטוליבו בן ה-27 גדל באטלאנטה וב-2005 עבר לפיורנטינה בה שיחק בשבע השנים האחרונות. מונטוליבו הופיע 32 פעמים במדי הנבחרת והוא צפוי להיות בסגל גם ביורו 2012. הקשר מצטרף לבקאיה טראורה מנאנסי, שחתם השבוע לשלוש שנים במילאן.

שחקן שעושה את דרכו החוצה ממילאן הוא מרקו ואן בומל. הקשר ההולנדי הודיע היום כי יצטרף לקבוצה בה שיחק שש עונות בין 1999-2005, פ.ס.וו איינדהובן. ואן בומל, שהצטרף לרוסונרי מבאיירן מינכן בינואר 2011, הפך לשחקן הרביעי שמודיע על עזיבתו את מילאן השבוע אחרי שפיליפו אינזאגי, ג'נארו גאטוסו ואלסנדרו נסטה כבר הודיעו על כך.

"אלה החיים, ותמיד מגיע הזמן בו צריך לעזוב בסופו של דבר. כשהגעתי לכאן, כולם אמרו לי שהמועדון הזה הוא כמו משפחה וזה באמת ככה", אמר ואן בומל.

מוקדם יותר הודיע אלגרי כי מילאן תיפרד מהשחקנים הללו במשחק הנעילה של העונה מול נובארה ביום ראשון: "זה יום חשוב כי יש שחקנים שעוזבים והם עשו היסטוריה עבור המועדון. נצדיע בעצב לאלופים גדולים".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully