וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: ויקטוריה אזרנקה וסרינה וויליאמס עלו לגמר

הבלארוסית דרסה בפעם השישית העונה את רדוואנסקה 2:6, 4:6. האמריקאית לא התקשתה מול הרדאקה עם 6:7, 0:6

נראה שאין דבר כרגע שיכול לעצור את הטניסאית הטובה בעולם כיום, ויקטוריה אזרנקה. הבלארוסית המצוינת העפילה היום (שבת) לגמר טורניר מדריד היוקרתי ורחוקה ניצחון אחד מתואר מספר 13 בקריירה וחמישי השנה. אזרנקה, שהפסידה בסך הכל שני משחקים העונה (למריון ברטולי ולמריה שראפובה) לא ממש ספרה את המדורגת 3 בעולם אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, וניצחה אותה 2:6, 4:6 תוך שעה ועשרים דקות. זה היה המפגש ה-14 בין שתי הטניסאיות, ואזרנקה כבר עולה לדו ספרתי עם 11 ניצחונות.

רק לפני שבוע שתיהן נפגשו בחצי הגמר בשטוטגרט, כשאז אזרנקה איפשרה לפולניה לקחת ממנה ארבעה משחקונים בלבד. הפעם אזרנקה ניצלה שלוש אפשרויות שבירה במערכה הראשונה כדי לנצח 2:6. במערכה השנייה רדוואנסקה השיגה שתי שבירות, אבל לאזרנקה הייתה שבירה אחת יותר, ובסך הכל היא סיימה עם 29 ווינרים שהשלימו ניצחון שישי העונה של הבלארוסית על יריבתה.

בגמר תפגוש אזרנקה את סרינה וויליאמס, שהמשיכה את הכושר הפנטסטי שלה מתחילת עונת החימר והביסה 6:7, 0:6 את הצ'כית לוסי הרדאקה (105 בעולם), שמבחינתה מסמכת טורניר נהדר. אחרי מערכה ראשונה צמודה ונטולת שבירות, אותה גירדה סרינה עם 5:7 בשובר השוויון, האמריקאית הציגה את הכוח המפורסם שלה במערכה השנייה ודרסה את יריבתה, שהשיגה שש נקודות בלבד לכל אורך המערכה.

המפגש בגמר בין הבלארוסית הראשונה בעולם לאמריקאית התשיעית, יהיה השמיני בין השתיים והראשון על חימר. המאזן נוטה בבירור לטובת סרינה, שניצחה את אזרנקה שש פעמים אל מול הפסד בודד.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully