וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון בגמר הפלייאוף

24:29 בחוץ על מכבי תל אביב השלים 0:2 בסדרה לאלופה. הפועל ראשל"צ קרובה לגמר אחרי 29:36 על אס"א במשחק 2

האלופה מכבי ראשון לציון העפילה היום (שישי) לגמר הפלייאוף אחרי 24:29 על מכבי תל אביב, שהשלים 0:2 בסדרה. מי שצפויה להיות היריבה שלה שם היא מחזיקת הגביע והיריבה העירונית הפועל, שניצחה 29:36 את אס"א במשחק השני. אחרי התיקו ביניהן במשחק הראשון, אס"א תצטרך ניצחון של יותר משבעה שערים כדי לעלות.

מכבי תל אביב סיימה עונה גדולה מבחינתה, בה הגיעה לגמר גביע המדינה ולחצי גמר גביע האתגר האירופי. דווקא הפעם, המארחים לא הופיעו לדקות הפתיחה וזה עלה להם ביוקר כאשר ראשון לציון עלתה ל-0:6 ו-2:8. תל אביב חזרה לאחר חילוף שוער, כאשר אלון כהן נכנס על חשבון סרדג'ן ג'ורג'ביץ' והרבה בזכות יכולת טובה של טל בלכר, שהיה דומיננטי בחלק ההתקפי. מילוש מיטרוביץ' השווה ל-13:13 והמחצית ננעלה עם שער של ברק פריד שקבע 13:14 לראשון לציון.

במחצית השנייה, האורחים שוב ביססו יתרון של שישה שערים, 17:23 בדקה ה-46. מכבי תל אביב לקחה פסק זמן, ממנו חזרה עד ל-24:20 כשנותרו 11 דקות לסיום. יוהן רושקה עצר את הפנטזיות של התל אביבים בשערו השביעי, אבל עומר דבדה לא ויתר וצימק ל-25:22 בדקה ה-51. פיליפ מריאן (בשערו ה-7) כבש בפנדל, אבל איציק חליפי השיב מיד עם שער שדה ראשון - 26:23 בדקה ה-53. חן בירנבוים הורחק באדום (הצטרף לעופר לוזון ולנובאק בוסקוביץ' שהורחקו לפני כן), אבל תל אביב לא ניצלה זאת.

אמיר לנגליב קבע 23:27, 4 דקות לסיום. חליפי שוב צימק לשלוש, אבל מילוש מיטרוביץ' לא הצליח להכניע את יוליאן סטראט וחליפי מצא רק את המשקוף בכדור הפנדל שזרק. גל אברהם (המצטיין) בשערו השמיני, קבע 24:28, 40 שניות לסיום, ואריאל רוזנטל חתם, 24:29.

כבשו למכבי תל אביב: עומר דבדה, טל בלכר ונובאק בוסקוביץ' 4 כ"א, ורנר סטרידום ואיציק חליפי 3 כ"א, רנן לנדסמן ומילוש מיטרוביץ' 2 כ"א, אור גבאי 1. כבשו למכבי ראשון לציון: גל אברהם 8, פיליפ מריאן ויוהן רושקה 7 כ"א, אריאל רוזנטל 2, יואב נאמן, ברק פריד, אמיר אהרון, חן בירנבוים ואמיר לנגליב 1 כ"א.

מאמן ראשון לציון גלעד מאור, אמר: "זה ה-0:2 הכי קשה שהיה לי, כי מכבי תל אביב זו באמת קבוצה. מכבי ראשון לציון היא אימפריה, היא אלופה, והיא עולה פעם שמינית ברציפות לגמר הפלייאוף. שמונה שנים שאנחנו עושים ניצחון של 0:2 במשחקי חצי הגמר. אנחנו מסתכלים על עצמנו ואני מאוד גאה בשחקנים הוותיקים שלי שחזרו וזה מה שחשוב. אצלנו פחות מאליפות לא נחשב".

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש, סיכם: "זו אכזבה מאוד גדולה לסיים עונה כזו, ועשינו עונה יפה עם הרבה מאוד חוויות. אלו דברים שמכבי תל אביב לא הגיעה אליהם עד היום. מקום שלישי בליגה בדרך יפה, חצי גמר פלייאוף שהגענו ולא כאנדרדוג אלא כיריבה אמיתית, גמר הגביע, הדבר היפה שעשינו באירופה. אבל אנחנו צריכים עוד טיפה לצבור כדי להניף גביע וצלחת. לא הצלחנו לנצח את האלופה, ונצטרך לעשות את זה בעתיד כדי להביא את התארים. עד שלא נשיג את המטרות שלנו לא נפסיק".

הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון במשחק השני בסדרה המקבילה, לאחר שוויון במשחק הראשון. המחצית הראשונה הסתיימה ב-11:19 להפועל לאחר פתיחה נהדרת של האדומים. במחצית השנייה הפועל הוליכה 20:25 בדקה ה-45, עלתה ל-24:30 בדקה ה-50 וכאמור סיימה את המשחק בסטייל ועם יתרון מבטיח לקראת המשחק שייערך באוניברסיטה. בויאן בוטוליה המדהים השלים 31 שערים (!) בשני המשחקים מול אס"א.

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 15 שערים, עידן מימון 7, גיא כהן 6, מאריוס לפ, ערן צרפתי ויוני רוזנטל 2 כ"א, טל הרשקוביץ' ומקסים ציפרמן 1 כ"א. כבשו לאס"א: דן נתן 10, מירו בראסיץ' 9, אלירן מצקי 3, עידו טוראל ואלכסנדר בזברחני 2 כ"א, ויורל מאזילו, אנדריי טרנבוי ודן מירקוס 1 כ"א.

במשחקי המבחן על העלייה/ההישארות בליגת העל: א.כ. נס ציונה ניצחה את הפועל פתח תקוה 29:35 (15:18) במשחק הראשון מבין שניים (הגומלין בשלישי). עמית כהן כבש 10 שערים לנס ציונה. ניב יסקולקה עם 7 ורועי ביטון 5. להפועל פתח תקוה: שחר לרום כבש 7, וטל קולוז'ני ויניב ליפשיץ 5 כ"א.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully