וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-הפועל עכו: מעטים יצטרכו להתאמץ

שתי הקבוצות ייפגשו למשחק לפרוטוקול בלבד (שבת, 21:00), החלוץ הסרבי של עכו ינסה להרשים את ראשי נבחרתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* להפועל ראשון לציון יש את ההגנה הגרועה בליגה, שסופגת בממוצע 1.8 שערים למשחק. בכל ששת משחקי הפלייאוף הכתומים ירדו מנוצחים.

* דודו גורש, שאמור לזכות למנוחה, לא החמיץ העונה דקת משחק אחת. הוא שיחק ב-36 משחקי ליגה, שלושה משחקי גביע הטוטו ומשחק אחד במסגרת גביע המדינה.

* עכו היא בין הקבוצות החלשות ביותר העונה בחוץ, והשיגה רק ארבעה ניצחונות ב-17 משחקים.

* בתשעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בכל המסגרות הפועל עכו ניצחה רק פעם אחת. לראשון לציון שלושה ניצחונות וחמישה מפגשים נוספים הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

הפועל ראשון לציון שירדה לליגה השנייה, תנסה לסיים בטעם טוב את העונה העגומה שלה. המאמן אייל לחמן, יערוך מספר שינויים בהרכב וישלב בעיקר מחליפים וצעירים. לחמן יחסר את אוהד כהן ואסי בלדוט הפצועים.

הפועל עכו:

בצל המתיחות הכבדה בין יו"ר הקבוצה ציון וייצמן למאמן אלי כהן, שייפרדו אחרי השבת הקרובה לאחר שנתיים, בעכו ינסו לסיים את העונה הארוכה הזו עם ניצחון. עוד לפני המשחק ערכו השניים אסיפות נפרדות לשחקנים, כאשר וייצמן דיבר על תחושת האכזבה מכך שהקבוצה לא השתלבה בפלייאוף העליון, ואילו כהן טען דווקא שהציפייה של עכו הייתה להישאר בליגה ועל כן הוא מרוצה. אם לא די בכך, וייצמן גם דאג לנתק את הטלפון של כהן מהוצאת שיחות.

בחלק המקצועי, מי שייעדרו במשחק האחרון הם גיא דיין, שמושעה, אינו מתאמן בעקבות התקרית עם אלי כהן, ולא ייכלל בסגל, ואלירן דנין הפצוע. בנוסף, סטפן שצ'פוביץ', שכבש שער מצמק נגד מכבי פתח תקוה, אמור לחזור להרכב מכיוון שנציגים מנבחרת סרביה יגיעו למשחק כדי לראות אותו בפעולה. מלבד השינוי הזה, צפוי כהן לתת הזדמנות לשוער המחליף שלומי איטח.

יעמדו למבחן

סטפן שצ'פוביץ' - הפועל עכו

מאז שהתעמת עם אלי כהן, החלוץ הסרבי של הפועל עכו ירד לספסל, ולכולם ברור שהוא לא ימשיך בעונה הבאה ומצפה כבר לתחנה הבאה בקריירה שלו. אחרי שזכה לזימון לנבחרת סרביה הבוגרת, הישג בפני עצמו, יבואו נציגי הנבחרת לראות אותו מקרוב. זו גם ההזדמנות שלו להמשיך ולהוכיח ששיחק כאן חלוץ גדול.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, סטפן דיאק, גל מיו, גיא משפתי (עמירן שקלים), דור הלוי, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, ריף מסיקה (ליאור ברטקובסקי), דיוויד גומז, גאורגי אובסניקוב.

הפועל עכו: שלומי איטח, לוהאב כיאל (רועי לוי), ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, יובל שבתאי, שגיב כהן, עבד מורג'אן, נבוישה מרינקוביץ', סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק (ניקולה טרוייץ'), סטפן שצ'פוביץ'.


ציון וייצמן ואלי כהן קיימו אסיפות נפרדות

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully