וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריאתלון המסורתי לזכר ליאור שבתאי יתקיים בראשל"צ

אחד מאירועי הטריאתלון הגדולים בארץ יוזנק בשבת בבוקר. אמיתי יונה, שסיים 7 באליפות אירופה לנוער, יתחרה בספרינט

תחרות הטריאתלון השנתית לזכרו של ליאור שבתאי תוזנק בשבת ב-7:30 בבוקר בחוף הים בראשון לציון. שבתאי, תושב העיר, נהרג במוצב דלעת בלבנון בפברואר 1997 במהלך קרב עליו קיבל צל"ש.

שבתאי היה כדורסלן וספורטאי מצטיין, ובעיריית ראשון לציון החליטו להנציח את זכרו בעזרת המשפחה והחברים. לפני 15 שנה החלה המסורת בתחרות דואתלון, שהפכה לפני חמש שנים לתחרות טריאתלון מהגדולות בישראל המאורגנת על ידי איגוד הטריאתלון בשיתוף החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש.

מחר תתקיים התחרות במתכונת ספירנט (לא הנוסח האולימפי)הכוללת שחיית 750 מטר,רכיבת 20 ק"מ וריצת 5 ק"מ.לתחרות נרשמו כ-450 ספורטאים מגילאי 13 עד 80 שיתחרו בשלוש קטגוריות: עד גיל 39, מגיל 40 ומעלה ונשים.
מי שאמור למשוך הרבה תשומת לב הוא אמיתי יונה בן ה-18 שהפתיע באליפות אירופה האחרונה כשסיים במקום השביעי ובענף בונים עליו כעל יורשם העתידי של האחים אלתרמן.

בני שבתאי, אביו של ליאור, אמר לקראת התחרות: "אנחנו כמשפחה הפסדנו ילד נהדר והמדינה הפסידה אזרח למופת.התחרות הזו התחילה בגדול והגיעה למימדים גדולים מאד עם מחשבה להפוך אותה לבינלאומית".

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, העומד מאחורי התחרות הוסיף:"מדובר בתחרות שהיא מסורת ומלווה אותנו כבר שנים רבות. ראשון לציון איבדה לאורך השניים חיילים לא מעטים.התחרות הזו היא הזדמנות להנציח את זכרו של בן העיר ליאור. מדובר בתחרות מושקעת שמושכת אליה ספורטאים מכל רחבי הארץ. כידוע, בראשון לציון אוהבים ספורט ולשמחתי גם מצטיינים בו ברוב הענפים. רק היום התקיים בעיר הפנינג שמשך עשרות אלפים במסגרת שבוע הספורט הארצי. אני מזמין את כולם להגיע מחר לחוף הים היפה שלנו, להתחרות או סתם לצפות באירוע".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully