וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-קרית שמונה: אווירת סוף עונה

השחקנים הצעירים של מכבי תל אביב ינסו להרשים את קרויף בהזדמנות האחרונה העונה, כשיארחו את האלופה (ש', 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב לא ניצחה עדין את קרית שמונה העונה (תיקו 1:1 והפסד 1:2 בחוץ, במהלך הליגה הסדירה).

* למכבי תל אביב יש כבר 14 הפסדי ליגה

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אחרי שאיבדה כל סיכוי לתפוס את אחד הכרטיסים לאירופה, וסיימה עונה מאכזבת שתוכתר ככשלון חרוץ, נותר לקבוצה עוד משחק בית אחרון, נגד האלופה עירוני קרית שמונה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שצפוי להאיץ בימים הקרובים את הליך החתמת המאמן לקבוצה, יעלה הילוך החל משבוע הבא גם בכל הנוגע לאיוש סגל הקבוצה, שחרור שחקנים נוספים והבאתם של זרים חדשים למועדון.

סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של המאמן ניר לוין שצפוי לשלב בסגל ובהרכב מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון, שזכתה באליפות ותשחק מחר במשחק לפרוטוקול מול הפועל רעננה. עומר ורד, משה לוגסי, רוברטו קולאוטי, רוברט פונצ'ץ וגיא חיימוב, ייעדרו בשל פציעות, כאשר גם גל אלברמן המוצהב וניבאלדו שהורחק במשחק נגד בני יהודה, לא יהיו בסגל. ברק יצחקי נמצא עדין בברצלונה ומתאושש מניתוח בברכו. הוא צפוי לשוב ארצה ביום ראשון ולהתחיל את הליך השיקום. אבי סטרול ייכלל לראשונה העונה בסגל הקבוצה, לאחר שהחמיץ את מרבית העונה בשל פציעה בברכו.

ברק לוי צפוי לפתוח בין הקורות, אם כי גם השוער השלישי יוסי גינזבורג נמצא בתמונת ההרכב. יגיל ביטון, אחד מכוכבי קבוצת הנוער, עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של קלמי סבן שקיבל אמש הודעה רשמית על כך שחוזהו בקבוצה לא יוארך. סאבו פאביצ'ביץ' שזומן לסגל נבחרת מונטנגרו לקראת משחק הידידות שלה ב-25 בחודש נגד בלגיה, יחזור להרכב ויפתח ככל הנראה יחד עם ריף פרץ במרכז ההגנה. שרן ייני צפוי לשחק יחד עם רפי דהן בקישור האחורי, כאשר דור מיכה, מוסא קונאטה ואלירן עטר יפתחו בחלק הקדמי. דור ג'אן הצעיר, שחקן קבוצת הנוער שכבש שער בהופעת הבכורה שלו במדי הבוגרים, נגד בני יהודה, צפוי גם הוא לקבל דקות משחק.
האריס מוניאנין זומן לסגל נבחרת בוסניה לקראת צמד משחקי הידידות נגד אירלנד ומקסיקו בסוף החודש. רוברט פונצ'ץ שעתידו במועדון אינו ברור, זומן לסגל נבחרת קרואטיה הצעירה למשחק נגד שוויץ.

עירוני קרית שמונה:

אלופת המדינה קיימה את האימון האחרון לעונת 2011/12 שכלל סדר שונה לחלוטין. במועדון הצפוני הזמינו את אוהדי הקבוצה להגיע לאצטדיון ולהיפרד מהשחקנים במשחקונים משותפים, תמונות למזכרת ועוד. רק לאחר כשעה החל רן בן שמעון באימון המקצועי.

עוד לפני כן ערך המאמן אסיפה בה הודה לשחקניו על העונה המדהימה שעברו יחדיו, בן שמעון לא עמד בהתרגשות ועזב את חדר ההלבשה כשהוא נפרד מחניכיו עם דמעות בעיניים מה שגרם רק לשחקנים להתרגש לא פחות ממנו ולהגיד: "ראינו על רן כמה קשה לו הפרידה, עברנו תקופה מדהימה ביחד וטבעי שזה מלווה בלא מעט עצב, התרגשנו מאד כשרן הודה לנו ובייחוד כשהוא יצא מהחדר עם דמעות זה רק מראה כמה העונה הזאת הייתה מיוחדת".

מעבר לכך האלופה תנסה להשיג מחר ניצחון בבלומפילד בעיקר בכדי לסיים את העונה עם טעם מתוק ולתת למאמנם ולאוהדים תחושה טובה של סיום. בן שמעון יראה את המשחק מהיציע בשל עונש ההרחקה שספג ומי שימלא את מקומו על הקווים יהיה עוזר המאמן ברק בכר.

על המשחק שצפוי להם אמרו בקרית שמונה: "זה משחק שאנחנו פשוט רוצים לנצח בו כדי לחתום את העונה ההיסטורית שעברנו בצורה הכי טובה שאפשר, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו ולתת כבוד למועדון בפעם האחרונה השנה".
מהפן המקצועי יעדרו מהסגל של קריית שמונה שלושה שחקנים, עדי אלישע וליאור לוי בשל פציעות ואילו דויד סולארי עקב מחלה.

כבר ביום ראשון מיד עם סיום העונה באופן רשמי תצא הקבוצה עם השחקנים והצוות המקצועי והניהולי ובני משפחותיהם למלון הנסיכה באילת. כזכור, עם הזכייה באליפות הבטיח שירצקי לשחקנים שלו חופשה לרגל הזכייה והם ייהנו מארבעה ימים של מנוחה בעיר הדרומית.

יעמדו למבחן

ריף פרץ - מכבי תל אביב

הבלם המוכשר החמיץ את מרבית העונה בשל קרע ברצועה הצולבת בברכו. בשבועות האחרונים חזר פרץ לפעילות מלאה ומחר הוא עשוי לקבל לראשונה העונה את חולצת ההרכב הראשון, אל מול עיניו הבוחנות של ג'ורדי קרויף שיישב ביציע. פרץ סומן בעונה שעברה כאחד הצעירים המבטיחים של המועדון והפציעה בברכו עצרה מעט את התקדמותו. בעונה הבאה הוא צפוי להשתלב בצורה מלאה בסגל הקבוצה הבוגרת ואם יפגין את היכולת שאיפיינה אותו לפני הפציעה, הוא צפוי להיות אחד הברגים המרכזיים בקבוצה.

אלעד גבאי - עירוני קרית שמונה

לאחר שבמשחק האחרון מול מכבי חיפה הגיעו נציגי סטנדרד ליאז' לעקוב אחר המגן הכישרוני שהותיר עליהם רושם חיובי, גבאי צריך להמשיך ביכולתו המצוינת שהפגין במהלך כל העונה ולהראות כי גם כשאין ערך מיוחד למשחק הוא שומר על יציבות ביכולת ולהמשיך עם הפריצות בצד ימין שדרכם מתחילות לא מעט התקפות של הקריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: : ברק לוי (יוסי גינזבורג), יגיל ביטון, סאבו פאביצ'ביץ', ריף פרץ, יואב זיו, רפי דהן, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ' (רועי קהת), דור מיכה, מוסא קונאטה (דור ג'אן), אלירן עטר

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה (איתן טיבי), דושאן מטוביץ', בראיין גרסיסיץ, רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully