וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: מוגרבי לא יפתח

ראובן עטר ייפרד מהקבוצה, שתיפרד מאצטדיון הקופסה במחזור הסיום בתקווה לשפר עמדות בצמרת (שבת, 17:00, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונת 2010\2009 שתי הקבוצות נפגשו במחזור האחרון בקופסה, ונתניה ניצחה 0:2 משערים של אחמד סבע ועמרי בן הרוש.

* לבני סכנין יש ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים והיא לקחה 3 נקודות מתוך 18 בפלייאוף.

* ראובן עטר יסיים מחר עשר עונות לא רצופות במכבי נתניה.

* במרץ 2010 היה הניצחון האחרון של סכנין בקופסה, 1:2, ומאז בשבעת המשחקים בכל המסגרת ניצחה נתניה ארבעה ושלושה הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

במכבי נתניה מתרגשים מאוד לקראת המשחק, ולא רק בגלל הסיכוי שנותר לקבוצה לזכות בכרטיס לליגה האירופית, אלא בגלל הפרידה מאצטדיון הקופסה. 6,000 צופים צפויים להגיע למגרש ולהשתתף בסיום בהפנינג שיכלול מחווה לכוכבי המועדון בשנות השבעים והשמונים שיפגשו במשחק ראווה את שחקני העבר של הדור האחרון.

במידה ונתניה תנצח, בכל מקרה היא תסיים במקום הרביעי . מכאן הסיכוי לכרטיס אירופי יהיה תלוי בזוכה בגמר הגביע. בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זה באמת מהרגעים המרגשים ביותר של המועדון. מה שהאצטדיון הזה עבר זה פשוט בלתי נתפס, כל כך הרבה אירועים, שמחות, דמעות וחוויות, עד שכל אוהד שקצת מחובר למכבי נתניה לא מאמין שהמגרש הזה כבר לא יהיה קיים יותר. נקווה לעשות שנים לא פחות יפות גם באצטדיון החדש".

בנוגע לקטע המקצועי, פיראס מוגרבי בספק גדול עקב הפציעה בשרירי הבטן ובכל מקרה לא יפתח. ניר נחום ייעדר עקב הצפיעה בברך וגם ליאור ראובן בספק עקב מתיחה. חן ראובן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב, כאשר טובארנו פינאס יירד לעמדת המגן הימני במקום ראובן.

בני סכנין:

אחרי עוד שבוע לא פשוט שעבר עליה, סכנין תגיע מחר לנתניה במטרה לסיים את הליגה עם טעם מתוק. נראה שהשחקנים שקיבלו משכורות ואמורים להפקיד אותן בשבוע הבא, כבר עם הראש בעונה הבאה וכבר כעת ניתן לומר שההנהלה תתקשה מאוד לשמור על הסגל הקיים. ג'ואל דמאיו אמנם סיכם לעונה נוספת, אבל שחקנים מובילים כמו קוסטדין אזורוב ומהראן ראדי, נראים בדרך החוצה.

לקראת המשחק המאמן שלומי דורה, ששכנע את חניכיו לסיים את העונה כמו שצריך ולא להשבית את האימונים שוב , מתכנן שינוי אחד בהרכב. פיטר אמבמבה, שיעזוב אחרי המשחק, יירד לספסל ועלא אבו סאלח יחזור במקומו למרכז ההגנה. אחמד שבל ימשיך בשער ומוחמד זבידאת ימשיך לקבל את הקרדיט בצד ימין.


פרויקט הפרידה המצולם שלנו מאצטדיון הקופסה המיתולוגי

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: חן ראובן

בשבוע שעבר הוא כבש שער בבלומפילד, חלום של כל ילד. עכשיו זאת הזדמנות להוכיח את עצמו מול הקהל הביתי וגם למאמן הבא שצפוי להגיע.

בני סכנין: מוחמד זבידאת

בסכנין כבר סמנו את המגן הצעיר בתור אחד הכישרונות שאמורים לפרוץ בעונה הבאה. מחר הוא שוב יקבל את חולצת ההרכב וינסה להוכיח שיש על מי לבנות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, חן ראובן, חן עזרא, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

בני סכנין: אחמד שבל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, מהראן ראדי, אחמד קסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully