וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "ברור שהתוצאה של הגמר תשפיע על גמר האלופות"

שוער באיירן דרוך לקראת גמר הגביע הגרמני מול בורוסיה דורטמונד (21:00, ס' 1). האלופה מחפשת דאבל ראשון אי פעם

עונת 2011/12 בכדורגל הגרמני תסתיים מחר (שבת) עם גמר הגביע המסקרן בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן באצטדיון האולימפי בברלין. אחרי שהשלימה זכייה באליפות שנייה ברציפות, מחפשת דורטונד גביע ראשון מאז 1989 ודאבל ראשון ב-103 שנותיו של המועדון. מנגד רוצה באיירן להניף גביע מספר 16 בתולדותיה והזדמנות לחגוג פעם נוספת, שבוע לפני שהיא מארחת את גמר ליגת האלופות מול צ'לסי.

הבווארים לא ניצחו את הקבוצה של יורגן קלופ מאז פברואר 2010, ושני המפגשים בליגה העונה הסתיימו ב-0:1 קטן לדורטמונד. הצהובים שחורים, שהפסידו לבאיירן בגמר ב-2008 משער של לוקה טוני, לא פגשו אף יריבה מהבונדסליגה בדרך לגמר, בעוד שהקבוצה של יופ היינקס התגברה גם שטוטגרט ובורוסיה מנשגלדבאך כדי להעפיל למעמד.

"אנחנו חושבים רק על גמר הגביע עכשיו, שכחנו מכל שאר המשחקים", אמר מנואל נוייר, שהניף את הגביע הגרמני אשתקד כקפטן של שאלקה. "ברור שיש התעסקות רבה בהכנות לגמר ליגת האלופות אבל כולם ראו כמה שמחנו כשעלינו לגמר הגביע ואנחנו מאוד נרגשים לקראת הניסיון לזכות בו. הייתה לנו עונה טובה כקבוצה, אבל היא תהפוך לעונה מצוינת רק אם נזכה בתארים. אין ספק שהתוצאה של גמר הגביע תשפיע גם על גמר האלופות, אז הוא חשוב במיוחד עבורנו".

בדורטמונד מד הלחץ נראה נמוך יותר לקראת המשחק, וקלופ אמר במסיבת העיתונאים: "זה אחד המפגשים הגדולים בגרמניה בשנים האחרונות ואנחנו מאוד מצפים לו". רומן ויידנפלר הוסיף: "זו עימות בין שתי קבוצות שוות, שכבר השיגו דברים גדולים העונה, ולנו נשאר רק עוד תואר אחד להיאבק עליו".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully