וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "ביינום וגאסול חייבים להשתפר"

כוכב הלייקרס שוב לא היסס לבקר את חבריו שאיכזבו בתבוסה בדנבר. טום תיבודו על ההדחה של הבולס: "היו לנו כלים לנצח"

הלייקרס הסתבכו הלילה (בין חמישי לשישי) עם הפסד מביך 113:96 בדנבר ששלח אותם למשחק שביעי ומכריע בסדרת הסיבוב הראשון מול הנאגטס בסטייפלס סנטר בלילה שבין שבת לראשון. הצהובים-סגולים יקבלו בחזרה את מטה וורלד פיס שסיים לרצות את עונש ההרחקה הארוך שלו, אך הדאגה העיקרית שלהם כרגע היא התפוקה של צמד הגבוהים שלהם.

כמו במשחק החמישי בסדרה, אנדרו ביינום ופאו גאסול שוב לא היו במשחק והותירו את קובי בריאנט לבד, כשהממבה השחורה קלע 32 נקודות באחוזים טובים למרות כאבי הבטן מהם סבל, אבל לא הצליח לנצח את הקבוצה של ג'ורג' קארל לבדו.

"לא הצלחנו לעמוד בפני האנרגיה שלהם", אמר בריאנט המאוכזב בסיום. "אנדרו ופאו יודעים שהם צריכים להשתפר ואני מצפה מהם לשחק במשחק השביעי בתחושת דחיפות שלא הייתה קיימת אצלנו בשני המשחקים האחרונים". מייק בראון הוסיף: "קובי שיחק מיובש וחולה כמו כלב ונתן הכל בשביל שננצח, והיה מאכזב לראות שלא כולם עשו כמוהו. ברור שאנדרו ופאו צריכים לשחק טוב יותר כדי שננצח במשחק הבא".

בצד המנצח ג'ורג' קארל החמיא לטיי לוסון, כוכב המשחק שהפגיז 32 נקודות והנהיג את הריצה של הנאגטס: "זה היה המשחק הכי גדול שהוא שיחק בו, ובעוד יומיים יהיה לו משחק עוד יותר גדול". לוסון עצמו הוסיף: "הייתי צריך רק קצת ביטחון, ואחרי שהזריקה הראשונה שלי נכנסה הכל עבד לי".

בפילדלפיה נרשמה הפתעה על הנייר, כשהסיקסרס הדיחו את שיקגו עם ניצחון ביתי 78:79 שהשלים 2:4 בסדרה, אבל בניגוד לשנה שעברה אז ניצחונה של ממפיס על סן אנטוניו שהייתה המדורגת ראשונה במערב היה סנסציה של ממש, מכת הפציעות של הבולס הפכו את הדחתה של המדורגת ראשונה במזרח לצפויה.

"אני חושב שהיו לנו יותר ממספיק כלים כדי לנצח", ניסה טום תיבודו להימנע מתירוצים אחרי ההפסד. "אני מאוכזב מההפסד שסיים לנו את העונה אבל לא מאוכזב מהקבוצה שלנו".

הסיקסרס, שהפכו למדורגת שמינית החמישית בהיסטוריה שעולה לסיבוב השני, חגגו ניצחון ראשון בסדרת פלייאוף מאז ימי אלן אייברסון ב-2003, ויריבתם הבאה תהיה בוסטון שהשלימה 2:4 משלה על אטלנטה הלילה עם 80:83 ביתי. "אני לא יודע איך ניצחנו את המשחק הזה", הודה דאג קולינס, שהתרגש מאוד בסיום והיה על סף דמעות כשהכריז: "אני סיקסר לכל החיים".

הלילה: פילדלפיה ובוסטון עלו, דנבר כפתה משחק שביעי

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully