וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "לראות כאן ילדים באדום-לבן זה מאוד מרגש"

אתלטיקו מדריד חגגה את הזכייה בליגה האירופית ברחובות העיר. המאמן הוסיף: "הראנו אומץ, השחקנים ראויים לחולצה"

רק לפני שבוע כיכר סיבלס במרכז מדריד נצבעה במאות אלפי אוהדים בלבן, שבאו לחגוג אליפות עם ריאל מדריד. היום (חמישי), ללבן הצטרף גם אדום במזרקת נפטון שבעיר, כשהפעם היה זה תורם של הקולצ'ונרוס, אתלטיקו מדריד, לחגוג את תואר הליגה האירופית, בו זכו אמש עם ניצחון גדול 0:3 על בילבאו.

כשהם נוסעים על גגו של אוטובוס פתוח, יצאו אנשי אתלטיקו מהאצטדיון הביתי ויסנטה קלדרון, לסיבוב ניצחון ברחובות בירת ספרד. כשהגיעו לכיכר של נפטון, הקפטן אנטוניו לופס, שיעזוב את הקבוצה בקיץ, שיחק אותה פפה ריינה והציג בזה אחר זה את השחקנים, שעלו לקול צהלות הקהל הרב.

המאמן דייגו סימאונה אמר: "תודה רבה לכולם. אני רוצה להודות לשחקנים, כי בלעדיהם לא היינו עושים את זה. יש לנו קבוצה טובה, אחראית ושראויה ללבוש את החולצה של אתלטיקו. הראנו את האומץ והיוקרה שהם חלק מהמועדון הזה. אני מקווה שנוכל להמשיך לעשות את החגיגות האלה. לראות את הילדים כאן לבושים באדום-לבן זה דבר מאוד מרגש".

הגיבור הגדול רדאמל פלקאו, שכבש את שני השערים הראשונים בצורה נהדרת והשלים זכייה שנייה רצופה פרטית, אחרי שהניף את הגביע עם פורטו בעונה שעברה, כמו גם זכייה שנייה רצופה במלכות שערי המפעל, אמר: "דימיינתי שאבקיע, אבל האמת שלא חשבתי שאלו יהיו שערים כאלה. בחלומות הכי טובים שלי לא חלמתי על זה. קשה לי להסביר מה הרגשתי בסיום. מאז שהגעתי לאתלטיקו, רציתי לזכות בתואר הזה, זו הייתה המטרה העיקרית שלי ואני שמח שאלוהים עזר לי להגשים אותה".

פלקאו: ”כשהגעתי אמרתי שאני רוצה לזכות בגביע”

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully