וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזברגה: "להגיד שנצרת יתנו לנו את המשחק זו גזענות"

10.5.2012 / 21:10

מאמן בני לוד המורחק מוכן למחזור הסיום המטורף של הלאומית (ו', 16:00). מכבי הרצליה-הפועל ירושלים, הפועל ר"ג-רעננה

כמעט כמו בכל עונה, גם השנה הליגה הלאומית תגיע לסיומה עם דרמה מדהימה. מחזור הסיום שייערך מחר (ו', 16:00), יפגיש את שלושת המוליכות, לכולן 34 נקודות, עם שלוש הקבוצות האחרות בפלייאוף העליון. כזכור, רק קבוצה אחת תזכה לפתוח את השמפניות ולעלות בסיום העונה לליגת העל.

לאחר הבלגן הגדול שליווה את הליגה עם ההתפרעות האלימה בוינטר בין הפועל רמת גן לבני לוד, ליגת המשנה תזכה לסיומת נעימה הרבה יותר ומרתקת, כשהעיניים והאוזניים של כולם יופנו לרעננה, שם תתארח המוליכה הפועל רמת גן, להרצליה, שם תארח מכבי, השנייה בטבלה את הפועל ירושלים ולנצרת, שם תשחק השלישית בני לוד.

במצב העניינים הקיים, בו יש טבלה משולשת בין המוליכות, הדירוג הסופי נקבע לפי הטבלה הפנימית ביניהן. מי שמוליכות את הטבלה הזו הן הרצליה (13 נקודות) ורמת גן (8 נקודות), בעוד שלבני לוד שלוש נקודות בלבד. לכן, אם כל המוליכות יוציאו ממשחקי מחר מספר נקודות זהה, הרי שהרצליה ורמת גן יהיו אלה שישחקו במשחק מכריע. אם רק שתי קבוצות ישארו עם מספר נקודות זהה, המשחק המכריע על העלייה יתקיים ביניהן.

פרדי דוד: "הצלחנו בגלל האופי ואני מקווה שנתעלה"

"יש לנו חבורה של שחקנים יוצאי דופן", אמר מאמן הפועל רמת גן פרדי דוד לקראת המשחק הגורלי של הקבוצה מחר נגד הפועל רעננה. "זו חבורה שיודעת להתעלות בכל פעם, באופן כזה או אחר ואני מקווה שגם מחר, נגד הפועל רעננה, שהיא קבוצה קשה וטובה שנדע להתעלות גם הפעם. אני חושב שבגלל האופי המיוחד של השחקנים, הצלחנו בשבועיים האחרונים להחזיר את הגורל לרגליים שלנו ואני מקווה שנשלים את המשימה שבה התחלנו".

הרכב משוער: איתי ארקין, עידן בלסטרה (יקיר ברוכיאן), קרלוס צ'קאנה, עומר חזום, אורי אברהם, עומר בוקסנבוים, וובה בראון, פול קסאני, אופיר חמו, אביב עזריה, צ'אם ממדו.

מאמן בני לוד המורחק סלימאן אזברגה אמר: "אני אופטימי, מרגיש שאנחנו הולכים לנצח את המשחק ומאמין שנעלה בסופו של דבר ליגה, כי מגיע לנו. עשו לנו לינץ' בהחלטה שערורייתית ונתמודד עד הסוף כדי להוכיח שאנחנו ראויים".

על הדיבורים כי אחי נצרת תעניק להם את המשחק אמר: "אלה דיבורים שמקורם בגזענות. מי שמכיר את אחי נצרת, יודע שיהיה לנו יותר קשה מהקבוצות האחרות, אבל אני כבר לא מתעצבן ומתרכז רק במשחק מחר ובניצחון, שאני כל כך מאמין שיגיע".

מי שיחליף את אזברגה ואת עוזר המאמן שלו, שגם הוא מורחק, יהיה מאמן הכושר הצעיר רז משולם, שאמר: "אנחנו תמיד האמנו ועדיין מאמינים. התבוסה להרצליה זה משהו שלא קרה לנו עד היום וזה מוציא אותנו לדרך אחרת. נבוא לשחק נכון ומסודר וננסה לנצל את המתפרצות שלנו, שזה החלק הכי קטלני אצלנו".

הרכב משוער: גל מסיקה, סאלם אבו סיאם, ערן מסיקה (יקיר שינה), אחמד מרעי (יוסף עוואד), מוחמד קבהה, יחיא עיסא (יוסף אלעוברה), מוראד אבו ענזה, קובי חסן, רז שביט, ינון ברדה, אקקי מיקוצ'דזה.

במכבי הרצליה, שחזרה משום מקום בזכות איבוד הנקודות של יריבותיה וה-1:5 האדיר על לוד בשבוע שעבר, ישנה דריכות רבה והמאמן עופר טלקר לא תירגל את ההרכב הפותח באימון המסכם. המאמן דווקא שידר רוגע: "אנחנו נמצאים בסך הכל באווירה משוחררת, אבל עדיין עם היד על הדופק. חשוב לנו לשדר לשחקנים רוגע ושקט, כי יש המון שחקנים צעירים, שצריך לשמור אותם במתח בריא. לכן גם לא פרסמתי את ההרכב באימון. בסך הכל כולם כאן מאמינים ואופטימים ואני מאמין שזה גם יבוא לידי ביטוי במשחק".

הרכב משוער: אבי איבגי, רז דניאל, רן מלכה, ברק לביא, חי אברהם, אבי מלכה, שי ביטון, תום מונד, בני חדד, אסף קריספיס, ידין זריס.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully