וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע

סוגרים עונה באירופה: בניון ייפרד מארסנל, חמד ואוואט חולמים על אירופה מול ריאל, בן בסט ושהר יילחמו על הישארות בצרפת

יום שבת - 12/5

* 16:00: אומוניה ניקוסיה של דדי בן דיין ויובל שפונגין תנסה לשמור על המקום השני במחזור האחרון של הפלייאוף העליון בקפריסין, כשתארח את מוליכת הטבלה א.א.ל לימאסול.

* 17:00: עדיין בקפריסין. עידן שדה ופראלימני כבר הבטיחו הישארות בפלייאוף התחתון, ובכל זאת ינסו לנצח את הקבוצה שכבר ירדה ליגה, אריס. בפלייאוף האמצעי רועי בקל ואלקי לרנקה יארחו את אפולון.

* 18:45: משה אוחיון ולוצרן ינסו להמשיך ולשמור על המקום השני בליגה השוויצרית, כשיארחו במסגרת המחזור ה-32 את לוזאן.

יום ראשון - 13/5

* 14:30: וולגה של דני בונדר תערוך את משחקה האחרון בפלייאוף התחתון ברוסיה כשתתארח אצל אמקאר פרם. לאחר מכן תחל קבוצתו של המגן הישראלי סדרת פלייאוף על הזכות להישאר בליגה העליונה.

* 15:30: קלאב ברוז' כבר איבדה סיכוי לאליפות בבלגיה, אך היא וליאור רפאלוב ינסו לשמור על המקום השני בפלייאוף העליון (המוביל לליגת האלופות) כשיארחו את קורטרייק.

* 15:30: עדיין בפלייאוף העליון בבלגיה: גנק ואליניב ברדה, שנמצאים נקודה מתחת ברוז', יתארחו אצל גנט.

* 15:30: סטנדרדד ליאז' של מאור בוזגלו ורמי גרשון מחזיקה בסיכוי קטן להגיע למקום הרביעי המוביל לליגה האירופית. כדי שזה יקרה, היא תצטרך לנצח את האלופה, אנדרלכט, במחזור האחד-לפני אחרון של הפלייאוף העליון.

* 17:00: באנגליה יערוך יוסי בניון את משחק הפרידה שלו מארסנל, כשהתותחנים יתארחו אצל ווסט ברומיץ'. ערב המחזור האחרון של הפרמיירליג מדורגת ארסנל במקום השלישי המוביל הישר לשלב הבתים של ליגת האלופות עם 67 נקודות - אחת יותר מטוטנהאם ושתיים יותר מניוקאסל.

* 17:30: לאחר שהצעיד את רובין קאזאן לזכיה היסטורית בגביע הרוסי, ינסה ביברס נאתכו לסיים גם את הליגה הרוסית עם טעם טוב, כשיארח במחזור האחרון אצל צסק"א מוסקבה. ניצחון עשוי להעניק לקאזאן את המקום השישי בתום העונה, הפסד יותיר אותם במקום השביעי.

* 21:00: תומר חמד יסיים עונת בכורה לא רעה בכלל בספרד, ואיזו דרך עדיפה מאשר מפגש עם האלופה הטריה, ריאל מדריד? גם דודו אוואט ינסה לסייע למאיורקה, שנמצאת ערב המחזור האחרון של העונה במקום השביעי עם 52 נקודות - אחת פחות מאתלטיקו מדריד שבמקום החמישי, ועם הפרש שערים נחות מזה של לבאנטה, בשישי. מקומות 5 ו-6 בספרד מובילות לליגה האירופית, כך שניצחון של מאיורקה על ריאל עשוי לשלוח אותה לשם. גם תיקו עשוי להספיק.

* 21:45: גם ערן זהבי סוגר עונת בכורה באירופה. קשר הפועל תל אביב לשעבר יקווה לקבל דקות במשחקה האחרון העונה של פאלרמו, שתתארח אצל גנואה לאחר שכבר הבטיחה לאחרונה את הישארותה בסריה א'.

* 22:00: גם בצרפת סוגרים עונה, כמובן. אוקזר ובן שהר יערכו את משחק העונה שלהם, כשהאחרונה בטבלה תתארח אצל מארסי. ערב המחזור האחרון מדורגת מארסיי במקום ה-20 עם 34 נקודות, שתיים פחות מסושו שנמצאת בחוף מבטחים, ורק ניצחון בצירוף איבוד נקודות של שאר יריבות התחתית יסדרו לה עונה נוספת בליגה העליונה.

* 22:00: גם ברסט של עדן בן בסט במאבקי תחתית לוהטים. ברסט מדורגת במקום ה-18 המוביל לליגת המשנה גם כן, עם 35 נקודות - 1 פחות מסושו - והמשחק האחרון של בן בסט וחבריו יהיה בבית, מול ולנסיין. גם תיקו עשוי להשאיר את ברסט בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully