וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון רוצה גמר פלייאוף

האלופה תתארח אצל מכבי תל אביב, שהפסידה לה במשחק הראשון (שישי, 16:00, 5). הפועל ראשל"צ תארח את אס"א

אלופת המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון נמצאת במרחק 60 דקות מההעפלה לגמר הפליאוף בליגת ווינר. מכבי תל אביב שנמצאת מולה בפיגור 1:0 תארח אותה ביום שישי (16:00, שידור ישיר בספורט 5) ותנסה לגרור אותה למשחק שלישי ומכריע. מכבי תל אביב כבר עשתה זאת בהדר יוסף, במחזור ה-3 עם 25:30, מכבי ראשון לציון ניצחה אותה פעמיים בבית מכבי בהפרשים קטנים יותר (19:23 בליגה ו-18:21 במשחק הראשון בחצי גמר הפליאוף).

"זה המשחק הכי חשוב, וכל הקלפים מונחים על השולחן", אומר רנן לנדסמן, קפטן מכבי תל אביב. "אין סודות בין הקבוצות. צריך לבוא בכל הכוח, אחרת מה שעשינו העונה לא שווה כלום". חן בירנבאום ממכבי ראשון לציון רוצה לסגור עניין: "מכבי תל אביב מגיעה עם הגב לקיר ואני מאמין שהם יתאבדו על המגרש, אבל אנחנו רוצים לסיים את הסדרה ולהתכונן לגמר. אני מאמין שנעשה את העבודה כמו שעשינו אותה ב-4 השנים האחרונות".

המפגש השני בחצי גמר הפליאוף יילך בכל מצב למשחק שלישי, כאשר מחר תהיה זו הפועל ראשון לציון שתארח את אס"א תל אביב (16:00). המשחק הקודם הסתיים ב-30:30, עם דרמה ענקית בשניות הסיום כאשר מישה לוין הנהדר עצר פנדל של בויאן בוטוליה, המצטיין במשחק עם 16 שערים, ומיד אחר כך עצר שוער הפועל מושיקו אלימלך שער בטוח. "זה משחק העונה. המשחק הקודם היה כבר בידיים שלנו, אבל אס"א חזרו לאחר שאיבדנו כדורים וההגנה נחלשה. אנחנו צריכים לנצח את אס"א באשלים, ורק אז לחשוב על ההמשך. אין לנו זמן להיות מאוכזבים, צריכים לשים את כל האיברים על המגרש", מכריז אלימלך.

"אנחנו מגיעים בתחושות טובות שהפעם ננצח", אומר עידו טוראל מאס"א. "אנחנו מאוד נחושים ומפוקסים. המשחקים בינינו תמיד צמודים ומעניינים וסביר להניח שכך יהיה גם הפעם. בכל אופן אנחנו רוצים לשחזר את ההישג מהעונה שעברה (אס"א הדיחה את הפועל בדרך לגמר)".

במקביל, יפתח מחר משחקי המבחן, כאשר שתי הפתח-תקואיות - מכבי והפועל - ינסו להעפיל לליגת העל. א.ס סביון תארח את מכבי פתח תקוה (17:00) במשחק הראשון מבין שניים. א.כ נס ציונה תארח באותה שעה את הפועל פתח תקוה. הפועל ומכבי פתח תקוה סיימו במקומות 3-4 בליגה הלאומית, בהתאמה. סביון ונס ציונה שרדו את הבית התחתון, ממנה כבר נשרו לליגה הלאומית הפועל אשדוד ומ.כ חולון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully