וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "מהמקום השני יש לעלות רק עוד מקום אחד"

10.5.2012 / 17:13

השותף החדש של דמאיו בבני יהודה הספיק לחגוג עם השחקנים את המקום השני, והתפנה לדבר על תכניות הקבוצה לעונה הבאה

בני יהודה חגגה אתמול את העפלתה למקום השני אחרי ניצחון גדול 3:4 על מכבי תל אביב. איש העסקים ברק אברמוב, שסגר לפני שבוע את הסכם השותפות שלו עם המנכ"ל משה דמאיו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נכנס אף הוא לחדר ההלבשה הצוהל בסיום המשחק וזכה למקלחת רטובה מהשחקנים שחגגו. אברמוב מצטרף כעת לניהול המועדון ויחד עם דמאיו, צפויים השניים להגדיל את תקציב הקבוצה. אברמוב לא מתבייש להגיד בקול רם שבני יהודה רוצה וצריכה להתמודד על תארים בשנים הקרובות והמשימה שעומדת כעת לנגד עיניו אחרי החתמת המאמן דרור קשטן, היא השארת הסגל הנוכחי במלואו ולכך לצרף עוד שחקני חיזוק כפי שיבקשו בצוות המקצועי.

"ברור שהיתה התפרצות של שמחה. לגמרי אפשר להבין את החבר'ה. לא בכל שנה בני יהודה מסיימת במקום השני. העונה עדין לא הסתיימה ואנחנו מקווים להישאר במקום הזה גם אחרי המחזור האחרון. בסביבות המחזור השמיני, שאלו אותי באחד הראיונות מה הצפי שלי לגבי המקום שבו תסיים הקבוצה ואמרתי כבר אז, מקומות 2-4. כשאמרתי את זה האמנתי בזה, לא סתם אמרתי כגימיק, אלא האמנתי באמת. גם כשהפסדנו בסיבוב הראשון, היינו טובים ואפשר היה לראות קבוצה טובה על המגרש, קבוצה שיש לה דרך. וכשיש לך דרך אז הכל הרבה יותר קל".

"הציפיות מהקבוצה בתחילת השנה היו להגיע שוב לאירופה", אומר אברמוב ומדבר על סוג של מסורת שמתחילה להיבנות בשנים האחרונות בשכונת התקוה. "ברגע שאתה מגיע ליעד שהצבת לעצמך, זה בהחלט משמח. כרגע המטרות הן להמשיך את אותה הדרך, ממקום שני יש כרגע לעלות רק מקום אחד, אבל גם לשמור בעונה הבאה על המקום השני זה לא יהיה קל ופשוט. אנחנו בהחלט לא חזירים, אנחנו מסתכלים לעבר העתיד ורואים גם מה קורה עם שאר הקבוצות, ואני מקווה שנמשיך להיות בורג משמעותי בצמרת. ברגע שאתה מביא מאמן בסדר גודל של דרור קשטן, אתה מן הסתם בונה ציפיות. ואם אלה הציפיות, אנחנו נעשה הכל בכדי לעמוד בהן. אני לא אגיד שאנחנו הולכים להתמודד על כל התארים, אבל בהחלט נהיה בורג חשוב בצמרת. לא רוצים להיות עוד קבוצה, אלא קבוצה משמעותית".

אברמוב נשאל האם בני יהודה הפכה כעת להיות קבוצה גדולה והשיב: "בני יהודה ביכולת שלה ובדרך שלה היא קבוצה גדולה. בכמות האוהדים ובדברים מסביב, היא קצת פחות גדולה. אבל אין ספק שאם מסתכלים על השנים האחרונות, כשהקבוצה ארבע שנים ברצף באירופה, אז זו בהחלט קבוצה גדולה. תראה לי עוד קבוצה חוץ מהפועל תל אביב ומכבי חיפה שנמצאות באירופה בכל עונה? לא מכבי תל אביב, לא בית"ר ירושלים ולא מכבי נתניה. אז בני יהודה היא לחלוטין קבוצה גדולה. אבל לא יכול להיות שקבוצה גדולה מביאה למשחק בית חשוב 2,000 צופים, פה הבעיה. אני עובד על זה עם עצמי ועם המקורבים אליי ועם משה דמאיו, לראות איך אפשר לעשות מהלכים שיחזירו את הקהל למגרש. מבחינתי להחזיר את הקהל למגרש זו אחת המטרות העיקריות לקראת העונה הבאה. צריך לעשות דברים שידברו אל הקהל, גם בדרך שיווקית. מצד שני, אם מקום שני לא מדבר אליהם, אז יש כאן בעיה כי בסופו של דבר אוהדים הולכים עם הצלחות. בבני יהודה יש הצלחות והם עדין לא מגיעים בכמות מספיקה. כנראה שצריך לעשות דברים אחרים, למרות שמכרנו אתמול כרטיסים ב-10 שקלים, ויותר מזה אין לנו מה לעשות. אבל אנחנו נשב ונחשוב מה הכי נכון לעשות ונעשה את זה.

"לא תראו כאן התפרעות סטייל גאידמק"

"לבני יהודה יש קהל מצוין, פרט לקמצוץ קטן שאני אפילו לא קורא לו קומץ. זה קמצוץ קטנטן שאני לא יודע מה המטרה שלו ואני רוצה להאמין שהוא אוהב את הקבוצה, אבל אם הם אוהבים, אז הם לא יודעים להראות את האהבה שלהם בצורה נכונה וזה חבל, הקמצוץ הזה עושה לנו נזק. אני חושב שאם היה לנו קצת יותר שקט, אז אני לא אגיד שהיינו במקום הראשון, אבל היינו יכולים להיות פקטור הרבה יותר משמעותי במאבק האליפות השנה וחבל, כי אני יודע כמה זה הפריע ליוסי. אפשר גם לראות על יוסי את ההתפרצויות שלו, כי זה לא בא מכוחניות אלא מתסכול גדול. הוא נתן את כל כולו ועשה הכל בשביל הקבוצה ובסוף מקללים אותו, חבל".

הגעתו של אברמוב למועדון והשותפות שלו עם משה דמאיו צפויים להגדיל את התקציב וגם את רף הציפיות לעונה הבאה: "הצוות המקצועי בראשות דרור קשטן, יישב ויחליט, אם ירצו לשחרר שחקן או שניים ולהביא כמה שחקנים. זה נכון שהתקציב יגדל, אבל אנחנו עדין ממשיכים בדרך של בני יהודה בשנים האחרונות. לא תראו כאן התפרעות סטייל ארקדי גאידמק. קודם כל להמשיך את הדרך ואם נרצה להביא שחקן או שניים, אז הם יגיעו".

על כך שקבוצתו ניצחה אתמול קבוצה שתקציבה גדול בהרבה אמר אברמוב: "כסף לא משחק כדורגל. שחקנים משחקים כדורגל, על המגרש. תקציב לא משחק. אני לא שמח רק על הניצחון אתמול, אני שמח כי בני יהודה עוברת שינוי גדול מהסיבוב השני של המשחקים. כשיש דרך, יש גם תוצאות ואני שמח על כל ניצחון, ולא משנה מול איזה קבוצה מדובר. כיף לראות את התוצאות, לא רק לנצח את מכבי תל אביב, גם כשאתה מנצח את אשדוד או סכנין זה משמח באותה מידה, כי יש נצחונות והצלחות. כשאתה רואה דרך, אתה נהנה מזה. אני חושב שמאז שבני יהודה עברה לבלומפילד, היא שדרגה את עצמה מאוד באופן תדמיתי ובאופן שיווקי יותר טוב, אבל מבחינת הקהל, הוא דווקא לקח צעד אחד אחורה. וזה דבר שנצטרך לעצור אותו. היום בני יהודה מסתכלת בגובה העיניים לכל קבוצה ומול כל מועדון. ברגע שהשחקנים מגיעים לתוצאות, הם מתחילים להאמין בעצמם, כמו בכל דבר בחיים. כרגע אנחנו לא מפחדים מאף אחד. זה ככה בכל תחום בחיים, לא רק בכדורגל.

אברמוב התייחס לאמיר עגייב, שחקן תוצרת בית, שנכנס אתמול כמחליף ועם תצוגה נפלאה סחף את הכתומים לנצחון גדול: "אני השנה מצדיע ליוסי אבוקסיס. אני חושב שהוא עשה עבודה נפלאה, הדבר היחיד שטיפה מציק לי שהשחקן הזה לא שיחק מספיק. זה נכון שהוא קיבל מספר הזדמנויות ולא תמיד הוכיח את עצמו, אבל אני חושב שהיה צריך לתת לו יותר כי הכשרון שלו הוא יוצא דופן בכדורגל הישראלי וחבל שהוא לא שיחק יותר. אני מאמין שבשנים הבאות הוא יקבל את הבמה ויוכיח את עצמו כי כולם רואים את מה שיש לו ברגליים. אני מחזיק ממנו אחד משחקני המפתח של הכדורגל הישראלי בכלל, אבל אני לא רלוונטי, כי אני רואה את הדברים מהצד שלי, אבל אני באמת מאמין בו, הוא שחקן גדול".

צפו בבני יהודה מנצחת 3:4 את מכבי תל אביב

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully