וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו נסטה הודיע: "עוזב את מילאן"

הבלם הוותיק רמז שהוא עשוי לעבור בקיץ ל-MLS, והסביר: "הכדורגל באירופה מהיר לי מדי. החלטתי לנסות חוויה שונה"

אחרי קריירה ארוכה במילאן, אלסנדו נסטה החליט היום (חמישי) להרים ידיים ולהודיע שהוא עוזב את אירופה בסוף העונה. הבלם המעוטר שחגג לאחרונה 36 וסיים חוזה נועל עשר שנים בסן סירו אחרי שהצטרף ב-2002 מלאציו. למרות ששמו נקשר כמועמד אפשרי להצטרף ליובנטוס, נסטה הבהיר במסיבת עיתונאים שהוא עשוי לשחק ב-MLS בעונה הבאה.

"הכדורגל האיטלקי והכדורגל האירופי הם מהירים לי מדי כרגע", אמר. "אם אני לא מרגיש חשוב, אני מעדיף להישאר בבית. זכיתי בכל כך הרבה תארים, אבל מתוך כבוד למועדון ולחברים שלי החלטתי לנסות חוויה שונה במועדון שבו אני יכול לעשות משהו טוב". במילאן נסטה הספיק לזכות בשתי אליפויות ושני גביעי אלופות.

"הזכייה הראשונה שלי בליגת האלופות היא הזיכרון הטוב ביותר שלי מהמועדון", הבהיר הבלם המעוטר. "אני עוזב את מילאן באכזבה מכיוון שקיווינו לזכות בסקודטו שהיה בין המטרות שלנו. אני לא יודע מה יהיה עתידה של מילאן מכיוון שיש קבוצה של שחקנים שתעזוב את המועדון בקיץ". באופן ספציפי יותר, רמז נסטה על האפשרות שהוא ישחק בארצות הברית, ואמר: "אני לא יודע לאן אני אפנה מכיוון שלא חתמתי על כלום עדיין. זה לא יהיה רע אם אשחק ב-MLS, אבל כרגע אין לי הצעות".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully