וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פרננדו ורדאסקו העיף את רפאל נדאל

הפתעה גדולה בדרבי הספרדי, אותו לקח ורדאסקו עם 3:6, 6:3, 5:7. גם פדרר ברבע הגמר עם 3:6, 2:6 קל על רישאר גאסקה

טורניר הגברים במדריד סיפק הערב (חמישי) הפתעה גדולה, כשפרננדו ורדאסקו גבר בדרבי הספרדי על מלך החימר רפאל נדאל, 3:6, 6:3, 5:7.

0:13. זה היה מאזן האימה של נדאל מול ורדאסקו. עד היום. ורדאסקו הגיע מרוכז וחד ופתח עם 0:2, נדאל לא נבהל ומיד השווה, אבל ורדאסקו שבר בשנית ולקח את המערכה הראשונה 3:6. נדאל, שקיווה להחזיר לעצמו את התואר בו זכה לפני שנתיים והפסיד בשנה שעברה, שבר במשחקון הרביעי של המערכה הבאה והמשיך ל-3:6 משלו. השור הספרדי להט גם במערכה הבאה וכבר עלה ל-2:5, אבל כאן החל מהפך אדיר של ורדאסקו, שזכה בכל חמשת המשחקונים הבאים בדרך ל-5:7 וניצחון גדול, ששווה מקום ברבע הגמר.

בשלב הבא יחכה לו תומאס ברדיך, שהגיע לשם בזכות ניצחון קל מאוד על גאל מונפיס 1:6, 1:6 תוך 50 דקות בלבד. הצרפתי שמדורג 14 בעולם התקשה להוות יריב שקול, ואיפשר לצ'כי לעלות ל-0:3 במפגשים ביניהם. ברבע גמר נוסף יפגשו חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (2:6, 4:6 על מארין צ'יליץ') ואלכנסדר דולגופולוב האוקראיני (5:7, 6:3, 6:7 על ג'ו וילפריד צונגה).

מי שהפך עם הדחתו של נדאל לאחד המועמדים הבולטים לזכות בטורניר הוא רוג'ר פדרר כמובן. השוויצרי לא התקשה מול רישאר גאסקה ודרס אותו 3:6, 2:6, כדי להעפיל לשמונה הגדולים. פדרר שבר שלוש פעמים ושמר על ההגשות שלו בצורה מצוינת, כולל שלושה אייסים רצופים בסיום, בדרך לניצחון קל. פדרר יפגוש ברבע הגמר עוד מנצח בדרבי ספרדי, דויד פרר המצוין, שגירד 6:7, 6:3, 6:7 מול ניקולס אלמגרו. המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ', עבר בקושי מסוים את סטניסלס וואינקה השוויצרי 6:7, 4:6.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס ממשיכה לאותת לכולנו לאן היא מכוונת. הטניסאית האמריקאית דהרה לרבע גמר טורניר מדריד היוקרתי (פרסים בסך 3.755 מיליון יורו) בזכות ניצחון חשוב מאוד על מי שעד לא מזמן הייתה הטניסאית הטובה בעולם, קרוליין ווזניאקי. הדנית מתחה את וויליאמס במשך שעה וארבעים דקות, אבל נכנעה במערכה השלישית.

שתי הטניסאיות נפגשו זו הפעם החמישית, אבל סרינה רשמה ניצחון רביעי והמשיכה בהכנה המצוינת שלה לקראת הרולאן גארוס. האמריקאית לא הסתדרה במערכה הראשונה עם ווזניאקי, שהשיגה שלוש שבירות על החימר הכחול במערכה הראשונה וניצחה 1:6. במערכה השנייה לסרינה וויליאמס היו שתי שבירות שקבעו 3:6 ושלחו את ההכרעה למערכה השלישית.

אלא שבשלב הזה ווזניאקי התקשתה לשמור על ההגשות שלה, בזמן שלאמריקאית היו שש אפשרויות שבירה ששתיים מהן נוצלו כדי לנצח 2:6 ולעלות לשלב הבא. סרינה תפגוש ברבע הגמר לקרב מרתק את מריה שראפובה, שניצלה את הפרישה של לוסי ספארובה.

במשחק שפתח את משחקי היום ניצחה לוסי הרדאקה הצ'כית (105 בעולם) את אקטרינה מקארובה הרוסיה 2:6, 6:7. הצ'כית תנסה להמשיך לדהור קדימה כשהיא תפגוש ברבע הגמר את סמנתה סטוסור. ברבע גמר נוסף תפגשנה ורורה לפצ'נקו האמריקאית (1:6, 7:6, 3:6 על אנבל מדינגריגואס) ואגניישקה רדוואנסקה הפולניה הנפלאה (6:7, 4:6 על רוברטה וינצ'י).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully