וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבן ביליץ' הודיע: "אעזוב בתום היורו"

מאמן נבחרת קרואטיה החליט לסיים את דרכו אחרי שש שנים, אבל בטוח בסיכוייהם לבצע טורניר טוב. יוריצה בוליאט זומן

נבחרת קרואטיה תצא לדרך חדשה אחרי היורו הקרוב. המאמן המוכשר סלאבן ביליץ' הודיע היום (חמישי) כי לא ימשיך להדריך את הנבחרת לאחר הטורניר, זאת לאחר שהכריז על הסגל הרחב לקראת האליפות. "זו האליפות האחרונה שלי כמאמן נבחרת קרואטיה", אמר ביליץ' במסיבת עיתונאים.

"תמיד נתתי את המקסימום, ועכשיו אני ממוקד כולי ביורו. לאחר מכן אני אהיה האוהד הגדול ביותר של נבחרת קרואטיה ואשאר חלק מהנבחרת הלאומית כל חיי", הוסיף ביליץ' שהבהיר כי הוא נחוש לסיים קדנציה של שש שנים כמאמן הנבחרת, גם אם בסופו של דבר קרואטיה תזכה בתואר. על הטורניר הצפוי הוא אמר: "הראינו ב-2008 שאנחנו יודעים איך לשחק ואנחנו נגיע מוכנים שוב".

ביליץ' גם נדרש להשוואה לעומת הטורניר ב-2008, וציין: "אני לא יכול להגיד אם הנבחרת הזו טובה יותר מ-2008, אבל אני יכול להגיד שאני חושב שאני טוב יותר. נסענו לאוסטריה ושוויץ כדי לזכות ביורו ואנחנו מגיעים לפולין ואוקראינה עם אותן שאיפות בדיוק".

קרואטיה תארח את אסטוניה למשחק אימון ב-25 במאי ותגיע לאחר מכן לנורבגיה למשחק ההכנה האחרון. במסגרת שלב הבתים, קרואטיה תפגוש את אירלנד, איטליה וספרד. מי שזכה לקבל זימון לנבחרת ולהיכלל בסגל 27 השחקנים שזומנו הוא בלם מכבי חיפה יוריצה בוליאט.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully