וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן: "בשנה השנייה ב-NBA נהייתי אלכוהוליסט"

הסנטר של פורטלנד נחשף בראיון בארה"ב: "שתיתי כדי לחגוג יכולת טובה ולהשכיח יכולת רעה. רע לי עם ההצלחה של דוראנט"

גרג אודן לא רווה נחת בקריירה הקצרה שלו ב-NBA. פעם הבחירה מספר 1 בדראפט, הסנטר בן ה-24 של פורטלנד מרבה להיפצע מאז שהגיע לקבוצה ב-2007 והכיוון התמידי אצלו הוא מחשבות על פרישה. בינתיים, בעודו בחוץ עם עוד פציעה ארוכה, אודן עומד לקחת הפסקה של שנה אחת לפחות, כדי להשלים את התואר שהחל באוהיו סטייט."יש דברים יותר חשובים מכדורסל", אמר השחקן בראיון לבלוגר/עיתונאי מארק טיטוס, "ה-NBA יכול לחכות".

באמירה הזו מתחבאת משמעות נסתרת, גדולה בהרבה מסתם סדר עדיפויות. אודן שומר בקנאות על פרטיותו ולא נהנה מחיי הזוהר של הליגה: "אני סתם עוד בן אדם ולא מבין למה צריכים להפריע לי בארוחת ערב בשביל תמונה. אף אחד לא צריך לדעת עלי, וזו הסיבה שאני לא אוהב שבאים ומדברים אתי ברחוב או שמנסים לראיין אותי".

את הפצצה זרק אודן לאוויר כשדיבר על סגנון החיים של שחקני ה-NBA: "הליגה הפכה אותי לאלכוהוליסט. הייתי שותה כדי לשכוח משחקים רעים וגם שותה כדי לחגוג משחקים טובים". הוא סיפר שהבעיה החלה בשנה השניה שלו בליגה, כשבן דודו, שמשרת בחיל האוויר, הגיע לגור עמו בפורטלנד: "אם יש משהו שאני יודע על חיל האוויר, זה ששותים שם המון. הוא נסחף לסגנון החיים של ה-NBA ועשה המון מסיבות אצלי בבית, אז גם אני נסחפתי לזה".

אודן הסביר מה עוד גרם לתחושה הרעה שלו: "אשקר אם אגיד שהרגשתי טוב עם זה שקווין דוראנט מצליח כל כך. זה לא אומר שאני שונא אותו, הוא בן אדם טוב ואחד משלושת השחקנים הטובים בליגה, אבל זה רק מראה לאן אני יכולתי להגיע. גם אני הייתי יכול להיות אולסטאר כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully