וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ישראלביץ', סבן וניבאלדו שוחררו רשמית

10.5.2012 / 20:20

אחרי שאירופה הלכה לאיבוד, הצהובים מתחילים להתארגן לעונה הבאה. שחקן: "אנחנו חבורה של סמרטוטים בלי כבוד"

במכבי תל אביב כבר החלו לחשוב על העונה הבאה לאחר ההפסד אמש (רביעי) 4:3 לבני יהודה, שקבע סופית שהקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה. בשיחות שקיים הערב נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס עם קלמי סבן, גיז'רמו ישראלביץ' וניבאלדו, שמסיימים חוזה במועדון, נאמר להם באופן רשמי כי אין כוונה להאריך את ההתקשרות עמם.

אנגלידיס הודה לשחקנים על תרומתם למועדון. ישראלביץ' צפוי לחזור עם משפחתו לארגנטינה, בעוד שניבאלדו שכבר סיים את העונה בשל האדום שספג וצפוי להמריא בשבוע הבא לברזיל.

את תצוגת הנפל של השחקנים אמש במחצית השנייה, ראה מקרוב המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שנכח יחד עם עוזרו האישי דומינגו מארין ביציע הכבוד בבלומפילד. בימים הקרובים צפוי קרויף להודיע סופית מי יהיה המאמן שיעבוד תחתיו, כאשר בשלב זה ההערכה היא כי זה יהיה מאמן זר.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, למעט גל אלברמן, יעזבו את הקבוצה כל השחקנים שמסיימים חוזה, ביניהם הבלם ניבאלדו, גיז'רמו ישראלביץ', קלמי סבן וגם רחמים צ'קול. שני הצעירים רוברט פונצ'ץ ומוסא קונאטה, שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, צפויים להיות מושאלים, כאשר אחת המשימות המרכזיות שעומדות בפני ראשי המועדון והצוות המקצועי היא למצוא קבוצה באירופה שתקלוט את הקשר האריס מדוניאנין, שמחזיק אמנם בחוזה לעונה הבאה, אך לשני הצדדים ברור כי הפרידה היא הכרחית.

כבר עתה ברור שקרויף יצרף בלם וקשר אחורי, ועדיין לא ברור אם הם יהיו זרים או שיימצאו ישראלים בכירים שיוכלו למלא את המשבצות הללו. הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה, שסיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי להצטרף בקרוב באופן רשמי למדים הצהובים.

הצהובים כבר ידעו שניבאלדו לא ימשיך

ניבאלדו: "הסיטואציה עבורנו קשה מאוד כרגע"

"אנחנו חבורה של סמרטוטים בלי כבוד", אמר שחקן בקבוצה אחרי ההפסד המביש לבני יהודה. "בושה וחרפה איך שהתפרקנו בחצי השני. זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח. אירופה? איפה אנחנו ואיפה אירופה?", הוסיף השחקן.

"התחושה כעת היא מאוד קשה", אמר עוד בבוקר הבלם ניבאלדו. "היינו צריכים לנצח את בני יהודה ולא הצלחנו. הסיטואציה עבורנו קשה מאוד כרגע. ההפסד אתמול חיסל את הסיכויים שלנו להגיע לאירופה וכעת זה אבוד".

על עתידו האישי הוסיף הברזילאי: "אני מסיים חוזה במכבי, ועדיין לא יודע לגבי ההמשך. אני נוסע עכשיו הביתה לברזיל, לנוח בפגרה. אני אמתין שיהיה במכבי מאמן חדש, ואם הוא ירצה אותי אני אבוא בחזרה. אני חושב שאני ראוי להישאר במכבי תל אביב. אם יתנו לי חוזה, אשמח מאוד להמשיך".

על התקרית שהתרחשה על הדשא עם אלירן עטר: "זה היה חלק מהמשחק, זה קורה, זה בהחלט נורמלי. דיברנו רק על דברים שקשורים למשחק. דיברתי עם אלירן ודור מיכה ואמרתי להם שלא יאבדו כדורים כי אז קשה להם לחזור להגנה, לכן התעצבנתי. זו לא הייתה מריבה, ומבחינתי אין שום בעיה עם אלירן. אני אוהב אותו ואנחנו ביחסים מצוינים. דיברנו מיד בסיום המשחק והכל מאחורינו. דיברתי גם עם שאר השחקנים בחדר ההלבשה, אני אוהב את כולם, הם חברים שלי ואין לי שום בעיה עם אף אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully