וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים יוצאת לדרך

ולריה מקסוטה, שתתחרה בחמישי, תקבל הזדמנות אחרונה להגיע ללונדון אחרי שהשיגה כבר את הקריטריון הבינלאומי

אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים תצא לדרך מחר (רביעי), כשהמשלחת הישראלית מונה חמש מתעמלות: ולריה מקסוטה, הדס קורן, נופר כהן, נועם בלוריאן ואופיר נצר, שמודרכות על ידי זהבה זיסמן ואהרון ליטווין. התחרות תתחיל ביום תחרויות הנערות, ללא נציגות ישראלית, אולם בחמישי תיכנס הנבחרת הישראלית לפעולה. מבחינה של מקסוטה זו תהיה למעשה ההזדמנות האחרונה לנסות ולהעפיל למשחקים האולימפיים בלונדון.

אחרי שהשיגה את הקריטריון הבינלאומי בתחרות המבחן בלונדון בתחילת השנה, הגיע עתה השלב הסופי בדרך להשגת המטרה – הקריטריון הישראלי שמשמעותו מקום בין 12 המתעמלות הראשונות בתחרות הקרב רב, אבל אולי סביר מכך, עלייה לגמר והתברגות בין שש המתעמלות האירופאיות הבכירות על מכשיר בודד, ובמקרה של המתעמלת בת ה-25 הסבירות הגבוהה יותר היא על שולחן הקפיצות או הקורה, שני המכשירים החזקים ביותר שלה.

הנבחרת הישראלית תיכנס למעגל התחרויות כאמור בחמישי (16:15, שעון ישראל) בתרגיל הקרקע. לאחר מכן יגיעו תרגילי שולחן הקפיצות, המקבילים המדורגים והקורה. בשבת, החל מ-16:00 תתחיל תחרות הגמר הקבוצתית לנבחרות, ואילו ביום ראשון (13.5), החל מ-15:00 יתקיימו תחרויות הגמר על כל מכשיר בנפרד.

אהרון ליטווין, מאמנה של מקסוטה, ציין ערב התחרות: "עבדנו קשה מאוד כדי להגיע הכי מוכנים שרק אפשר לאליפות הזו. ולריה הכי מוכנה שיש, אבל ברור שהלחץ של תחרות הזדמנות אחרונה יושבת איפשהו בראש. חשוב שהעובדה הזו תשפיע כמה שפחות ושהיא תעלה לכל תרגיל בראש נקי ובידיעה שאם תעשה את מה שהיא יודעת בצורה מדויקת, לונדון תחכה לה. אחרת זו תהיה אכזבה, ואולי אף הזדמנות בלתי חוזרת".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully