וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו: "שוחחתי עם ריברי על באיירן מינכן"

חלוץ מונפלייה עם רמז עבה מאוד: "לכדורגלנים הצרפתים היסטוריה ארוכה עם המועדון". על גומז: "דומים, אבל גם שונים"

האם באיירן מינכן תהיה זו שתזכה בשירותיו של החלוץ הלוהט בכדורגל הצרפתי אוליבייה ז'ירו? עדיין לא בטוח, אך מלך שערי הליגה הצרפתית (21 שערים ו-8 בישולים) הצהיר היום (רביעי) בראיון ל"בילד" הגרמני כי ישמח אם זה יקרה. חלוץ המוליכה מונפלייה בן ה-25 אמר בראיון כי עדיין לא התקיימו מגעים עימו, אך הוסיף כי הסוכן שלו כן דיבר עם הבווארים.

"לכדורגלנים צרפתים יש עבר מצוין עם באיירן מינכן", אמר ז'ירו, "תמיד כל השחקנים סיפרו לי על הרושם המצוין והיחס הידידותי שקיבלו בבאיירן, כמה מאושרים הם היו שם ואיך טיפלו בהם יפה". ז'ירו דיבר גם על היחסים בינו לכוכב הבווארים פרנק ריברי: "הוא התקשר אלי ואמר לי להגיע לבאיירן ושוחחנו על הליגה. על הקהל הנהדר שם, האצטדיונים המלאים והחיים הטובים בגרמניה. וכמובן על כך שהבונדסליגה אטרקיבית מאוד, במיוחד בשביל שחקנים התקפיים".

ז'ירו דיבר גם על הסיכויים שלו לשחק על אף שלבאיירן יש חלוץ דומיננטי כמו מריו גומז: "לשנינו יש מבנה גוף דומה ופרופיל זהה, אבל יש גם הבדלים. מריו גומז הוא חד מאוד מול השער וחזק בתוך הרחבה. אני יכול לבעוט גם מחוץ לרחבה, בעוד גומז הוא חלוץ רחבה מצוין. אני גם יותר מנהל את המשחק מאחורה מאשר גומז".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully