וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "לעומת שנים קודמות, השנה אנחנו אנדרדוג"

נבחרת הנשים החלה באימונים הרשמיים לקראת אליפות אירופה בקיץ. אלי רבי: "ההכנה חייבת להיות מדויקת ככל האפשר"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל החלה היום (רביעי) באימונים הרשמיים לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הסגל מונה 17 שחקניות, שש מהן עם זימון ראשון בקריירה: אלי הינטון, שירי פורת, רוני בן נון, אלואיזה כץ, שני לוי ושירה הכט. מאמן הנבחרת אלי רבי ועוזרי המאמן דליה בושינסקי ונמרוד מיטל החלו את האימונים בסגל חסר, כאשר לירון כהן, קטיה אברמזון, שירה שכט, קטיה לוויצקי, מירב דורי, אורטל אורן ואלי הינטון נעדרו וצפויות להצטרף לאימונים בימים הקרובים.

כחלק מההכנות לקראת מוקדמות אליפות אירופה, תצא הנבחרת לטורניר הכנה בבלגיה, בין ה-17-21 במאי ולאחר מכן ב-28 במאי יתקיים אירוע פתיחה חגיגי ומשותף לנבחרת הנשים והגברים. בנוסף, לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה שיקבעו את המעפילות לאליפות אירופה 2013 בצרפת (שתי הראשונות מכל בית יעפילו לגמר אליפות אירופה) תצא הנבחרת למשחקי הכנה בסרביה בין התאריכים 2-6 ביוני. כל משחקי הבית יתקיימו בבית מכבי בראשון לציון.

"הסמיכות בין סיום הליגה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה קרובה, לכן ההכנה חייבת להיות מדויקת במידת האפשר על מנת שנגיע בכושר האופטימאלי למשחקים", הסביר רבי. "במהלך השבוע הקרוב נגבש את רוב הסגל, נצא למשחקי הכנה נגד בלגיה ולאחריהם נדע להעריך בצורה טובה יותר את מצבנו לקראת האליפות". רבי גם התייחס לפציעותיהן של מירב דורי, דנה יהלומי וקטיה אברמזון, ואמר: "כרגע מספר בנות סוחבות פציעה מהליגה ונצטרך לבדוק את מידת החלמתן".

שי דורון הוסיפה: "אני באה עם תשוקה למשחק, במיוחד אחרי שהרבה זמן לא שיחקתי. מגרד לי לשחק במיוחד כשזו כמעט נבחרת חדשה לגמרי. אני מאמינה שיהיו עליות וירידות שכרגע לא ניתן לצפות, אך זה כל הכיף בקיץ. אני חושבת שהשנה לעומת שנים קודמות אנחנו מגיעות כאנדר דוג, אך אנחנו ניתן את כל הלב והנשמה וננסה לשבור את הדעות של כל האנשים שחושבים שאנחנו לא צריכות להעפיל לאליפות אירופה שנה הבאה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully