וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזאן זכתה בגביע הרוסי, נאתכו בישל: "הרגשה מדהימה"

הקשר שבישל את שער הניצחון ב-0:1 על דינמו מוסקבה וחגג תואר ראשון על אדמת רוסיה: "מקווה שזה לא התואר האחרון"

הישג ענק לרובין קאזאן וביברס נאתכו. הקבוצה זכתה היום (רביעי) בגביע הרוסי לאחר שגברה 0:1 על דינמו מוסקבה בגמר שנערך ביקטרינבורג. נאתכו, ששיחק 90 דקות, בישל את שער הניצחון שכבש רומן ארמנקו בדקה ה-78, ונהנה ממשחק מצוין. עבור קאזאן הייתה זו זכייה ראשונה אי פעם בגביע, אחרי שב-2009 הפסידה הקבוצה בגמר לצסק"א מוסקבה.

קאזאן הייתה טובה ומסוכנת יותר לאורך כל 90 הדקות כשכרגיל, נאתכו היה בעל הבית במרכז המגרש. ארבע דקות לפני השער ירה הקשר הישראלי פצצה מ-30 מטרים למשקוף שערו אנטון שונין ובדקה ה-78, מצא נאתכו את ארמנקו החופשי שהתקדם וירה מחוץ לרחבה את שער הניצחון.

נאתכו עצמו התפנה בסיום לתאר את רגשותיו לגבי הזכייה, והיה ניכר עליו שהוא נרגש מאוד. "ההרגשה מדהימה", אמר הקשר הישראלי. "זה אושר גדול. אני שמח מאוד לזכות בתואר ראשון בחו"ל, ומקווה מאוד שזה לא תואר אחרון".

עבור נאתכו מדובר בתואר ראשון על אדמת רוסיה וסיום נהדר לעונה מופלאה. הקשר, שזכה עם הפועל תל אביב בגביע ב-2007 והיה שותף לעונת הדאבל במהלכה עזב לקאזאן, כבש העונה 11 שערים ובישל 13 ב-54 הופעות בכל המסגרות.

בעקבות הניצחון הבטיחה כמובן קאזאן את השתתפותה בליגה האירופית בעונה הבאה והיא תיכנס למעגל המשחקים בשלב הפלייאוף. התואר הגיע לקאזאן אחרי עונה מאכזבת משהו בליגה. הקבוצה מדורגת רק במקום השביעי ברוסיה וביום ראשון תארח את צסק"א למחזור הנעילה של העונה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully