וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי קאר: "נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו"

9.5.2012 / 12:44

המתאזרח הותיק של הפועל תל אביב מצפה למשחק שני קשה בגמר הפלייאוף של הלאומית בבאר יעקב (ה', 19:40, ONE)

מכבי באר יעקב תארח מחר (שני) את הפועל תל אביב במסגרת המשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית (19:40, ONE). כזכור במשחק הראשון בסדרה ניצחה הפועל תל אביב 78:84, לאחר שלאורך רוב שלבי המשחק התנהל משחק צמוד בו היתרון עבר מצד לצד, כשסמוך לסיום מוליכה באר יעקב, אך ריצה של האדומים הפכה את המשחק. בקבוצה של עידן פלדה מגיעים מעודדים מהיכולת במשחק הראשון, ובטוחים שאם יצליחו להיות רגועים בסיום המשחק, יוכלו לחזור להדר יוסף במצב של 1:1.

מנגד בהפועל תל אביב עסקו מאז המשחק בניסיונות להבין כיצד משחק ההגנה המצוין של הקבוצה לא עבד כפי שהתרגלו אליו במועדון. בהפועל מקווים מאוד כי יוכלו לנצח את המשחק השני, ולחזור הביתה במרחק ניצחון מליגת העל, למרות שבשני משחקי החוץ האחרונים בפלייאוף, מול עירוני רמת גן ונס ציונה, התקשו מאוד, ואף הפסידו בחצי הגמר.

"אנחנו שמחים שהצלחנו לשמור על הביתיות ולנצח במשחק הראשון, אבל עכשיו אנחנו נוסעים לבאר יעקב ויודעים שגם הם שמו לעצמם למטרה לשמור על הבית ויעשו הכל כדי לנצח", אמר המתאזרח הוותיק קורי קאר לקראת המשחק, "אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד מול קבוצה מצויינת, יש להם עדיין הרבה מאוד ביטחון שהם ינצחו את המשחק וגם את הסדרה כולה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ונגיע במטרה להפגין את היכולת הכי גבוהה שלנו ולנצח את המשחק. אנחנו יודעים שהאולם יהיה מלא ולא מעט אוהדי באר יעקב יהיו שם. אבל האוהדים שלנו, עם כל האנרגיות והדחיפה הם כמו שחקן נוסף, ואנחנו יודעים שהם יהיו שם בשבילנו ונעשה הכל כדי לשמח אותם".

האולם בבאר יעקב מכיל 550 מקומות ישיבה בלבד, ולאוהדי הפועל הוקצו רק כ-100 כרטיסים למכירה, זאת אל מול ביקוש של קרוב ל-1000 אוהדים. הנהלת המועדון הגרילה אמש בין חברי העמותה שנרשמו להגרלה את האפשרות לרכוש כרטיסים למשחק וכמאה אוהדים מאושרים יזכו ללוות את הקבוצה למשחק החשוב. הערב בשעה 18:00 ימכרו הכרטיסים למשחק השלישי בסדרה שיערך ביום א' בהדר יוסף, ובהפועל תל אביב העריכו כי כל הכרטיסים יחטפו תוך זמן קצר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully