וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אתה אף פעם לא רוצה לתת ליריבה תחמושת כזו"

כוכב הלייקרס הודה שדבריו המזלזלים של ביינום המריצו את דנבר. מגי: "כשעוצרים את הגבוהים שלהם, לא אכפת לנו מקובי"

אחרי הניצחון במשחק הרביעי בדנבר, בלייקרס החלו בהכנות לסדרת הסיבוב השני מול אוקלהומה סיטי ואנדרו ביינום אף צוטט כאומר: "לפעמים משחקי הכרעה בפלייאוף הופכים להיות קלים כשהיריבה מוותרת". אלא שהנאגטס החליטו לנצל את העלבון לטובתם, כשדבריו של הסנטר נתלו בחדר ההלבשה של ג'ורג' קארל, ושחקניו הגיבו עם ניצחון חוץ ענק 99:102 בסטייפלס סנטר שהחזיר את הסדרה למשחק נוסף בקולורדו במצב של 2:3 ללייקרס.

"זה נכון שלפעמים משחקי הכרעה יכולים להיות קלים, אבל המשחק הזה ממש לא היה קל...", הודה בסיום קובי בריאנט, שהוביל קאמבק מטורף של המקומיים מפיגור של 15 נקודות ברבע האחרון עם ארבע שלשות רצופות בדרך ל-43 נקודות אבל ירד מנוצח. "כנראה שהדברים האלה הוסיפו להם מוטיבציה, ואתה אף פעם לא רוצה לתת ליריבה תחמושת כזו, אבל אם קבוצה רוצה לזכות באליפות היא צריכה לדעת להתמודד גם עם מצבים כאלה".

ג'בייל מגי, שכיכב עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים מהספסל, התייחס למשחק הבינוני של אנדרו ביינום ופאו גאסול: "קשה מאוד לעצור את קובי, אבל אם אנחנו מצליחים לעצור את הגבוהים שלהם, אז קובי יכול לעשות מה שהוא רוצה ובכל זאת יהיה לנו סיכוי טוב מאוד לנצח".

בינתיים במזרח, שיקגו ניצלה מהדחה מוקדמת עם ניצחון ביתי 69:77 על פילדלפיה שצימק את הפיגור של הבולס בסדרה ל-3:2. עדיין ללא ג'ואקים נואה הפצוע השוורים ניצלו יום קליעות איום של הסיקסרס וניצחו בזכות 24 נקודות של לואל דנג.

"כמובן שהיינו במצב של הפסד והולכים הביתה אז המנטליות שלנו הייתה שונה", אמר דנג. "אבל אחרי המשחק הזה פילי תרגיש את הלחץ ותנסה לסגור את הסיפור במגרש שלה". ריפ המילטון הוסיף: "הם לא ירצו לחזור לכאן למשחק שביעי, אז אנחנו חייבים למצוא דרך לשחזר את מה שעשינו היום כדי לנצח שם".

דאג קולינס, שראה את שחקניו מסיימים עם 26 נקודות את המחצית הראשונה וקולעים ב-32 אחוזים מהשדה במשחק כולו, אמר: "אסור לתת למשחק רע אחד לתת לנו ליכנס לסחרור. לא ציפינו לנצח את הבולס בארבעה משחקים ברציפות, כי זו בכל זאת חתיכת קבוצה טובה".

דנבר, שיקגו ואטלנטה שרדו, אורלנדו כבר מחוץ לפלייאוף

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully