וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויסטון דרנטה: "ליאונל מסי קרא לי 'שחור'"

מגן אברטון בהאשמה חמורה נגד הארגנטינאי: "תמיד היו לי בעיות איתו. אני לא סובל את זה". אלבה מתקרב לבארסה

האם ליאונל מסי הוא גזען? רויסטון דרנטה, שחקן העבר של ריאל מדריד המשחק כיום באברטון, העניק ראיון לתקשורת ההולנדית וטען כי הארגנטינאי קרא לו לא אחת: 'נגרו' (שחור). "שיחקתי הרבה פעמים נגד מסי ותמיד היו לי בעיות איתו. הצורה בה הוא מדבר הטרידה אותי יותר מהכל. הוא כל הזמן קרא לי: 'נגרו, נגרו'".

דרנטה טען כי הוא מבין שהמניע אינו גזעני: "אני מבין שסגנון הדיבור מקובל בדרום אמריקה, אבל אני לא סובל את זה. ממאדו דיארה, ששיחק איתי בריאל מדריד, היה מתעצבן כשגבריאל היינצה וגונסאלו היגואין היו מדברים איתו באותה צורה. הוא אמר להם להפסיק, והם הפסיקו".

דרנטה נתן דוגמה מימיו כשחקן הרקולס: "כשניצחנו בברצלונה, הייתה לי תקרית עם מסי. לפני המשחק הוא לחץ את ידי ואמר: 'שלום, שחור' כמה פעמים. אחרי המשחק הוא לא דבר איתי".

בתוך כך, "אלמונדו דפורטיבו" מפרסם כי המגן השמאלי ג'ורדי אלבה, שחקנה של ולנסיה, מתקרב לברצלונה. אלבה מחזיק בחוזה לעונה נוספת ומסרב להאריך את ההתקשרות. ברצלונה מוכנה לשלם 12 מיליון יורו תמורת השחקן בן ה-23. ולנסיה תדרוש את סעיף השחרור במלואו - 18 מיליון יורו - כאשר ייתכן וכריסטיאן טייו יעבור לוולנסיה במסגרת העסקה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully