וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 1:4 את צ'לסי

המייטי רדס השיגו נקמה קטנה על ההפסד בגמר הגביע מול הרכב חסר מאוד של הבלוז, שאיבדו סיכוי לסיים במקום ה-4

נו, זה באמת מנחם מישהו באנפילד? שלושה ימים בלבד לאחר שהפסידה 2:1 לצ'לסי בגמר הגביע בוומבלי, הצליחה ליברפול להשיג סוג של נקמה כשהביסה את הבלוז 1:4 בבית, במסגרת המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג. צ'לסי, שתשחק עוד שבוע וחצי בגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, שיחקה בהרכב חסר, כשבין היתר פטר צ'ך, אשלי קול, פרנק למפארד, חואן מאטה ודידייה דרוגבה קיבלו מנוחה. בעקבות הניצחון, עלתה ליברפול למקום השמיני עם 52 נקודות, צ'לסי תסיים את העונה במקום השישי ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות רק אם תנצח את סגנית אלופת גרמניה.

ליברפול עלתה ליתרון בדקה ה-19 לאחר שלואיס סוארס פרץ נהדר מצד ימין, עבר את ג'ון טרי בין הרגליים ויישר למרכז, דווקא מייקל אסיין דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-25 כבשו המייטי רדס את השני, לאחר מתפרצת מצוינת שנגמרה במסירת עומק של מקסי רודריגס שגרמה לטרי להחליק, הכדור הגיע לג'ורדן הנדרסון שהכניע את טרנבול בדרך ל-0:2. שלוש דקות בלבד חלפו וגם השער השלישי הגיע. קרן של ג'ונג'ו שלבי מצאה את אנדי קארול, שהוריד נהדר לדניאל אגר שנגח פנימה את ה-0:3. ליברפול הייתה קרובה לכבוש גם את הרביעי בדקה ה-45 לאחר שברניסלב איבנוביץ' הכשיל ברחבה את קארול. סטיוארט דאונינג בעט לקורה וזה "רק" 0:3 במחצית.

בדקה ה-50 הצליחה האורחת לצמק מעט את ההשפלה כשכדור חופשי של פלורן מאלודה מצאה איכשהו את ראמירס, שדחק מקרוב את ה-1:3. ליברפול לא נבהלה מהשער הזה והצליחה לכבוש שוב בדקה ה-61, לאחר שטרנבול הרחיק כדור רע מאוד עד לשלבי, שבעט מ-35 מטר טיל פנימה בדרך ל-1:4.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully