וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תיקו בין אס"א להפ' ראשל"צ, מכבי ראשל"צ ניצחה

נפתחו סדרות חצי גמר הפלייאוף: קבוצתו של בוטנקו ניצלה מהפסד וסיימה ב-30:30. האלופה גברה 18:21 על מכבי ת"א

מתקרבים לרגעי ההכרעה בליגת העל בכדוריד, כשהערב (שלישי) נפתחו סדרות חצי גמר הפלייאוף. האלופה מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב 18:31, והמפגש השני בין אס"א תל אביב להפועל ראשון לציון הסתיים בשוויון 30:30 וסיפק דרמה אדירה, כשמישה לוין הציל את אס"א מהפסד בעת שעצר פנדל של בויאן בוטוליה המצטיין 18 שניות לסיום. מיד אחריו, מושיקו אלימלך הציל את הפועל מהפסד בשניות הסיום. משחק מספר 2 בשתי הסדרות יתקיים ביום שישי, כשהאלופה תוכל להעפיל לגמר, ובסדרה השנייה מצפה לנו משחק שלישי ומכריע.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 30:30

הפועל ראשון לציון פתחה מצוין והוליכה 2:5 בדקה התשיעית, אבל דן נתן השווה ל-5:5 בדקה ה-13. בויאן בוטוליה עם שער שלישי ויוני רוזנטל החזיר את היתרון לאדומים - 5:7 (15). דן נתן החזיק את אס"א אבל בתמונה עם שער שלישי, אבל עידן מימון השיב עם השער הראשון שלו בדקה ה-17. שתי החמצות משישה מטר של אס"א פגשו את המשקוף, בוטוליה בפנדל ומימון הענישו - 7:10 להפועל בדקה ה-20, שהזעיקו פסק זמן של אולג בוטנקו. דן נתן בשער רביעי ועידו טוראל, ומישה לוין השוער המצוין שסגר את השער של אס"א, גרמו לפער להצטמק ל-11:10 בדקה ה-24. דן מירקוס השווה במתפרצת כעבור ארבע דקות (12:12), וגם סער פרנקל לקח פסק זמן. טל הרשקוביץ' כבש מהפינה, חטף בהתקפה הבאה וגם סיים עם שער שני רצוף ורביעי בסך הכל וקבע 12:14. אלכס בזברחני קבע את תוצאת המחצית - 13:14 להפועל.

בוטוליה פתח את המחצית השנייה עם שני שערים, באריסיץ' צימק ל-16:14 (34). ערן צרפתי ובוטוליה קבעו את היתרון הגבוה 14:18 (36). מאזילו ומירקוס הורידו לשתיים אבל בוטוליה המשיך לעשות מה שהוא רוצה וקבע לבדו 17:21 בדקה ה-40 בשערו העשירי. שער של צרפתי קבע 19:23 (43). בזברחני, גיל פומרנץ נתן ובארסיץ' השלימו קאמבק מדהים של אס"א - 25:25 (49). בוטוליה בשערו ה-14 החזיר את היתרון להפועל. טוראל השווה. בוטוליה ודן נתן קבעו 27:27 (52). הקצב נמשך, מימון כבש ובזברחני השווה - 28:28 (54). מושיקו אלימלך עם עצירה נהדרת הציל את הפועל, אבל באריסיץ' כבש שער חמישי במחצית השנייה והשלים מהפך - 28:29 (55). לוין עצר פנדל של בוטוליה, אבל צרפתי השווה. טרנבוי כבש לאס"א, אבל בוטוליה שוב השווה - 30:30 (58). לוין רשם את העצירה ה-12 שלו, אבל טל הרשקוביץ' סחט פנדל 18 שניות לסיום - אותו שלח בוטוליה למשקוף (החטיא 3 פנדלים), ומנגד אלימלך הציל את הפועל מהפסד - מה שמבטיח לנו משחק שלישי ומכריע.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, אמר בסיום: "כנראה שנכנסנו לעודף ביטחון, ומה שקרה שקרה. ננסה לתקן את זה ביום שישי. מספיק שבוטוליה שם את הגול ואנחנו מנצחים, אבל הוא וכולנו נתקן. נשים את הדגשים בעיקר על הגנה במשחק הבא, ונעשה חידודים. העיקר שכולם קיבלו סדרה טובה, אז שאתם תהנו".

מאמן אס"א תל אביב, אולג בוטנקו: "לא הצלחנו היום ליישם את מה שהכנו למשחק הזה. כשההגנה עבדה אז רצנו והבקענו שערים. עשינו הרבה שגיאות. נצטרך לתקן את זה בהמשך, כולל בנוגע לבוטוליה".

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 16, טל הרשקוביץ' וערן צרפתי 4 כל אחד, עידן מימון 3, יוני רוזנטל 2, גיא כהן. לאס"א תל אביב: דן נתן 7, מירו בראסיץ' 6, אלכס בזברחני, אנדריי טרנבוי 4 כל אחד, עידו טוראל ודן מירקוס 3 כל אחד, גיל פומרנץ, ויורל מאזילו ועידו לביא 1 כל אחד.

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב 18:21

בקרב המכביות, בבית מכבי, האלופה מראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב הנהדרת שהגיעה לחצי גמר הצ'אלנג'-קאפ האירופי 18:21. המחצית הראשונה הייתה צמודה ונפתחה ב-3:6 לראשון לציון. הצהובים השלימו מהפך בדקה ה-14, ועד המחצית נקבע 10:12 למארחים. הפער נשמר גם במחצית השנייה (16:18, 45), אבל אז מכבי ראשון לציון ברחה ל-15:19 בדקה ה-55. מכבי תל אביב צימקה ל-20:17 בדקה האחרונה, אבל הניצחון נותר בבית מכבי.

כבשו למכבי ראשון לציון: פיליפ מריאן 5, אריאל רוזנטל 4, יוהן רושקה ויואב נאמן 3 כל אחד, גל אברהם 2, עופר לוזון, ברק פריד, חן בירנבאום, אמיר לנגליב 1 כל אחד. למכבי תל אביב: איציק חליפי ונובאק בוסקוביץ' 5 כל אחד, מילוש מיטרוביץ' 3, טל בלכר 2, עומר דבדה, אוריאן ליפץ, ורנר סטרידום 1 כל אחד.

* חברת "יונט" ביטוח ופיננסים חתמה היום על הסכם חסות למשחקי הפלייאוף בליגת העל. בנוסף, המאמצת של הפועל חולון בכדורסל הגיעה לסיכום על מתן חסות למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בחודש הבא בבית מכבי בראשון לציון, בו תארח נבחרת ישראל את נבחרות רומניה, בלגיה ואירלנד. מאיגוד הכדוריד נמסר שמדובר בהסכם שמסתכם בעשרות אלפי שקלים. במקביל מתנהלים מגעים עם גופים מסחריים מובילים על מתן חסות ותמיכה לפרויקט סגל של הכדוריד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully