וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "אפשר לנצח בשבוע הבא ולקוות לטוב"

8.5.2012 / 21:00

שטראובר ועומר גולן עודדו את השחקנים אחרי הניצחון על הפועל עכו. גורם בקבוצה: "נקווה שבית"ר תגלה ספורטיביות בווסרמיל"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי פתח תקוה ממשיכה לחזור לחיים. אחרי הורדת שלוש הנקודות והניצחונוות בדרבי ומול הפועל ראשון לציון, המלאבסים חזרו מאיצטדיון טוטו עם ניצחון 1:2 על הפועל עכו, שמקטין את הפער שלהם מהפועל באר שבע, שסיימה ב-0:0 מול רמת השרון, לנקודה אחת בלבד, רגע לפני הישורת האחרונה בסוף השבוע הלוהט בתחתית. מרואן קבהא (11) ונגיחה שלישית ברציפות של ויקטור מרעי (56) סידרו 0:2 למלאבסים, כאשר סטפן שצ'פוביץ' המחליף רק צימק (88).

סיני ממשיך לשמור על אופטימיות

במחזור האחרון מכבי פתח תקוה תארח במושבה את עירוני ניר רמת השרון, אבל כלל לא בטוח שניצחון יספיק לה. במשחק המקביל באר שבע תארח בווסרמיל את בית"ר ירושלים, והקבוצה מבירת הנגב תלויה בעצמה, כשניצחון שלה ישאיר אותה בליגה. תיקו וניצחון של המלאבסים ישאיר את מכבי פתח תקוה בליגה. תיקו של המלאבסים והפסד של באר שבע יביא להכרעת זהות היורדת בהפרש שערים, שכרגע הוא לטובת פתח תקוה. בכל מקרה, הפועל חיפה זקוקה לנקודה בלבד מול הפועל פתח תקוה כדי להבטיח את הישארותה.

איש מחברי הנהלת מכבי פתח תקוה לא נכנס לחדרי ההלבשה בסיום המשחק. יחד עם זאת, מספר שחקנים ובהם לירן שטראובר, טל בן חיים, ציון צמח ועומר גולן נכנסו על מנת להביע תמיכה בשחקנים. "זה עוד לא נגמר", עודדו הארבעה את חבריהם. "אפשר לנצח בשבוע הבא ולקוות לטוב". גורם במועדון הוסיף: "ננצח בשבוע הבא את רמת השרון, כי אין לנו ברירה אחרת. נקווה שבית"ר תגלה ספורטיביות ותוציא נקודות בווסרמיל". על רמת השרון אמרו: "הם גילו ספורטיביות וזה חשוב לכדורגל".

מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני שיתף מעט מהתחושות שלו בעקבות הניצחון, ואמר: "אנחנו ממשיכים להילחם דרך האמונה שלנו. אנחנו צריכים לעשות את זה עד הסוף ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. אחרי כל מה שעשינו וניצחנו שלושה משחקים, אנחנו נצטרך לעשות את העבודה עד הסוף".

לשאלה האם הוא חושב שעכו הגיעה במיטבה, אחרי שאוהדיה מחו על כך שהקבוצה לא מתאמצת, אמר סיני: "אני לא התייחסתי לעכו אלא לקבוצה שלי. מטבע הדברים אנחנו משחקים על החיים והם על הספורטיביות. הקשינו עליהם, ואני חושב שפשוט היינו טובים יותר". סיני גם נשאל כיצד הוא הרגיש לעקוב במקביל לניהול המשחק גם בנעשה במשחק המקביל בין רמת השרון להפועל באר שבע, ואמר: "זה קשה מאוד לשמור על ריכוז עם מה שקורה במגרשים האחרים. צריך להמשיך להיות מרוכזים ולהגיב נכון".

לקראת המשחק הגורלי בסוף השבוע מול רמת השרון, הוסיף סיני: "אין הרבה מה לעשות מלבד להכין את הקבוצה מנטלית ופיזית. זה לא פשוט לשחק שבת-שישי-שבת, אבל אני מקווה שנבוא מוכנים".

אלי כהן: "השחקנים ירדו סחוטים ועייפים"

אחד האנשים היותר מאוכזבים בהפועל עכו בעקבות ההפסד היה המאמן אלי כהן, שנראה שפוף בסיום, ואמר: "מי שכמכיר אותי יודע שאני לא אוהב להפסיד. הקבוצה שרצתה יותר ניצחה, אבל השחקנים עשו את המקסימום. זה היה מאמץ גדול. פתחנו לא טוב את המשחק בהיסוס כלשהו, פתח תקוה עלתה ליתרון והתקשינו לפצח את הסגירה שלהם. במחצית השנייה לא היינו רעים, לבקוביץ' לקח מצבים של מאה אחוז. השער המצמק לא הספיק, אבל בסך הכל עכו גילתה רוח ספורטיבית".

כהן גם נשאל על תגובתו של הקהל בעקבות העובדה שהקבוצה שלו לא היוותה יריב שקול, ואמר: "זכותו של הקהל לחשוב מה שהוא רוצה. השחקנים ירדו פה סחוטים ועייפים. לא תמיד הרצון יכול להספיק". על עתידו אחרי שהוזכר כמועמד לאמן בעונה הבאה את הפועל באר שבע, עירוני ניר רמת השרון ומכבי נתניה, הוא הוסיף: "אני לא יודע איפה אני בשנה הבאה, נסיים את העונה ואז נראה לאן מועדות פניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully