וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

הלוזונים עשו צעד ענק בדרך להישארות עם ניצחון שמקטין את הפער מבאר שבע לנקודה. קבהא (11) ומרעי (55) כבשו, שצ'פוביץ' צימק (88)

ספורט 5

התחתית בליגת העל ממשיכה להיות מסקרנת ומותחת, ומכבי פתח תקוה דואגת להשאיר את כולנו דרוכים לקראת המחזור האחרון. המלאבסים הגיעו לאיצטדיון טוטו בעכו למשחק על החיים שלהם מול הפועל עכו, וחזרו הביתה מאושרים עם 1:2 שמקטין את הפער מהפועל באר שבע בתחתית לנקודה אחת בלבד. בסוף השבוע הקרוב נדע האם הניצחון הזה ישאיר את פתח תקוה בליגת העל.

מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה (משמאל) חוגג עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
השתחררו מהלחץ מהר מאוד. מרואן קבהא חוגג עם חבריו/אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה חיפשה בעכו ניצחון שלישי ברציפות. אחרי הניצחונות על הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון, נדמה שהמלאבסים הגיעו נחושים הרבה יותר מעכו, שדווקא הראתה סימנים של אחת שלא מתכוונת לוותר מול הפועל באר שבע, אבל הפעם היא התקשתה להיות יריבה ראויה. השליטה של שחקניו של משה סיני, שבעצמו הוזכר כמועמד לעכו לעונה הבאה, ניכרה מהשנייה הראשונה במשחק.

בדקה ה-11 היה זה דני פרדה שסידר עם בישול חכם למרואן קבהא את שער היתרון. עכו כמעט ולא הגיעה למצבים במחצית הראשונה, ו-11 דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע השני אחרי שהגבהת כדור של מריו צארביץ' מצאה את הראש של ויקטור מרעי, החלוץ הלוהט של המלאבסים, שהשלים שער שלישי ברציפות בנגיחה. סטפן שצ'פוביץ', מלך השערים של עכו הצליח רק לצמק בדקה ה-88.

במחזור האחרון מכבי פתח תקוה תארח במושבה את עירוני ניר רמת השרון, אבל כלל לא בטוח שניצחון יספיק לה. במשחק המקביל באר שבע תארח בווסרמיל את בית"ר ירושלים, והקבוצה מבירת הנגב תלויה בעצמה, כשניצחון שלה ישאיר אותה בליגה. תיקו וניצחון של המלאבסים ישאיר את מכבי פתח תקוה בליגה. תיקו של המלאבסים והפסד של באר שבע יביא להכרעת זהות היורדת בהפרש שערים, שכרגע הוא לטובת פתח תקוה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל) עם מאריו צארביץ'. אדריאן הרבשטיין
שער שלישי רצוף בנגיחה. ויקטור מרעי חוגג/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1 - למרות הכניסה החופשית למשחק, רק כ-1,500 אוהדים הגיעו לאיצטדיון, וביניהם גם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון.

דקה 11 - גול! מהלך מצוין של האורחים הסתיים בשער כאשר דני פרדה פרץ בצד שמאל של ההגנה וסבסב את ניסו קפילוטו, חתך לאמצע והשאיר למרואן קבהא, שמקרוב בעט פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 19 - ויקטור מרעי פרץ באגף, השאיר את קפילוטו מאחור והעביר לפרדה, אבל הקשר שבישל את שער היתרון סיים עם בעיטה מעל השער.

דקה 31 - מכבי פתח תקוה המשיכה לתקוף ולאיים, כאשר קבהא ניסה את מזלו עם בעיטה מ-20 מטר שנעצרה רק במשקוף.

דקה 38 - סבסטיאן סנסוני העביר לפרדה שנותר לבד מול דודו גורש, אבל שוער הפועל עכו הצליח להדוף לקרן.

דקה 46 - אלי כהן החליט על חילוף כדי להכניס עוצמה בהתקפת עכו, כששלח אל הדשא את סטפן שצ'פוביץ' על חשבונו של גיא דיין.

דקה 52 - עכו קיבלה כדור חופשי מקצה הרחבה. נבוישה מרינקוביץ' שיגר את הכדור היטב, אבל רובי לבקוביץ' הצליח להדוף לקרן.

דקה 56 - גול! מריו צארביץ' התנהל באין מפריע באגף השמאלי והגביה כדור מדויק שמצא את הראש של ויקטור מרעי. חלוץ מכבי פתח תקוה התרומם היטב מעל אדי גוטליב ושיגר נגיחה מדויקת פנימה. 0:2 למכבי פתח תקוה. זהו השער השלישי ברציפות של מרעי בנגיחה, אחרי שעשה זאת גם בדרבי ומול הפועל ראשון לציון.

דקה 88 - גול! הפועל עכו הגיעה למשחק בדקות האחרונות, כאשר יובל שבתאי הגביה כדור מצוין מצד שמאל לעבר סטפן שצ'פוביץ' הבלתי מכוסה, והחלוץ הסרבי של עכו המשיך מהאוויר פנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב (שגיב כהן 59), אלירן דנין (אלכסנדר דוידוב 71), משה מישאלוב, גיא דיין (סטפן שצ'פוביץ' 46), יובל שבתאי, סינטאיהו סלליך, נבוישה מרינקוביץ', ניקולאס פלצ'וק.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, גידי קניוק, דני פרדה (דרור דגו 90), מריו צארביץ' (אסי משיח 84), ויקטור מרעי (מתן אוחיון 89).

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully