וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מטורניר מדריד

הטניסאית הישראלית ממשיכה לאכזב, והפעם היא הפסידה בסיבוב השני 7:6, 6:4 לורורה לפצ'נקו האמריקאית (77 בעולם)

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר, ממשיכה לאכזב בסבב הנשים המקצועני והיום (שלישי) היא הודחה מטורניר החימר היוקרתי במדריד (5.1 מיליון דולר), אחרי שהפסידה בסיבוב השני לאמריקאית ורורה לפצ'נקו 7:6, 6:4.

פאר (53 בעולם), שניצחה בסיבוב הראשון את פולוניה הרצוג הסלובנית, פתחה את המשחק טוב עם שבירה שהעלתה אותה ל-0:2, אלא שכבר אז האמריקאית אותתה על כוונותיה וביצעה מהפך בדרך ל-2:3. פאר לא איבדה לגמרי מומנטום ובמערכה הראשונה הפכה לצמודה במיוחד, והגיעה בסופו של דבר לשובר שוויון, בו האמריקאית שלטה לחלוטין וניצחה 2:7 בדרך ל-6:7 במערכה הראשונה.

במערכה השניה, לפצ'נקו שכנעה יותר וכבר עלתה ליתרון 2:4, אלא שאז פאר השיגה שבירה חשובה מאוד והשוותה ל-4:4. למרבה הצער, במשחקון התשיעי הייתה זו לפצ'נקו שהשיגה שבירה מכריעה בדרך לניצחון במשחק כולו.

אמיר ויינטרוב (185 בעולם) עלה היום לסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בבוסאן שבדרום קוריאה (על סך פרסים של 75 אלף דולר). ויינטרוב גבר על היפני יאסוטקה אוצ'יאמה (345 בעולם) 1:6, 6:7 ויתמודד בשלב הבא מול יפני אחר, טושיהידה מאצוי (419 בעולם). דודי סלע (62 בעולם) יתמודד מחר נגד הוראסיו זבאלוס הארגנטינאי (117 בעולם) בסיבוב השני של טורניר הצ'לנג'ר בפראג (על סך פרסים של 85 אלף דולר).

ויקטוריה אזרנקה עלתה לסיבוב השלישי במדריד

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully