וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "אין מקום לעייפות או לתירוצים"

מאמן אתלטיקו מדריד נרגש לקראת גמר הליגה האירופית מול בילבאו (ד', 21:45, ער' 9). ביילסה: "ננסה לעמוד בציפיות"

10 ימים לפני גמר ליגת האלופות, ייערך מחר (רביעי) בבוקרשט גמר המפעל השני בחשיבותו לקבוצות: גמר הליגה האירופית. השנה נקבל דרבי ספרדי בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו וזהו יהיה הדרבי הראשון מאז גמר גביע אופ"א ב-2006/7, כשגם אז אלו היו שתי קבוצות ספרדיות, אז ניצחה סביליה את אספניול 1:3 לאחר דו קרב פנדלים. מי שתנצח, תזכה את ספרד בתואר גביע אופ"א/הליגה האירופית השביעי בתולדותיה והחמישי בתשע השנים האחרונות. רק לאיטלקיות יש יותר תארים: תשעה. אתלטיקו מדריד מחפשת תואר אירופי שלישי בהיסטוריה שלה ובשלוש השנים האחרונות, בעוד בילבאו חולמת על גביע ראשון.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם חבריו. רויטרס
רוצים לזכות בגביע שני בשלוש שנים. שחקני אתלטיקו/רויטרס

זו תהיה הפעם התשיעית בגביע אופ"א/הליגה האירופית ששתי קבוצות מאותה המדינה נפגשות. לבילבאו ואתלטיקו זה יהיה מפגש ראשון אי פעם במסגרת אירופית, כשב-150 מפגשי עבר יש לקולצ'ונרוס יתרון של 64 ניצחונות מול 59 של בילבאו. אתלטיקו מדריד שיחקה 11 פעם באירופה מול קבוצות ספרדיות, כולל בחצי הגמר השנה מול ולנסיה. המאזן שלה מול קבוצות מספרד עומד על חמישה ניצחונות, ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. אתלטיק בילבאו ניצחה במפגש היחיד שלה באירופה מול קבוצה ספרדית, כשגברה 3:4 על ברצלונה במאזן שני המשחקים ברבע גמר גביע אופ"א ב-1976/7.

מי שינסה לנצל את הגמר ל"צרכיו האישיים" יהיה חלוץ אתלטיקו רדאמל פלקאו, שחולק כעת את מלכות השערים במפעל עם קלאס יאן הונטלאר, כשלשניהם יש 10 שערים. הקולומביאני מחזיק בשיא שערים לעונה אחת במפעל אירופי, כשהוביל בשנה שעברה את פורטו לזכייה בתואר עם 17 שערים. אין שחקן בהיסטוריה שסיים פעמיים ברציפות כמלך שערים של מפעל אירופי. לאתלטיקו זו ההופעה השמינית בגמר מפעל אירופי, בעוד בילבאו הופיעה פעם אחת בגמר גביע אופ"א ב-1977 והפסידה ליובנטוס.

סימאונה: "יהיה משחק גדול"

דייגו סימאונה אמר: "כבר הייתי בגמר עם אסטודיאנטס, זה תמיד מיוחד וצריך ליהנות מהרגע. מתכוננים כל החיים למשחק כזה. הרגעים האלה חשובים וצריך לבצע אותם עם הרבה אחריות. הניסיון חשוב מאוד, כמו כל דבר בחיים. עדיף להיות שחקן ממאמן במשחקי גמר, זה שיא הקריירה לשחקן. אין מקום לתירוצים כאן, העייפות לא תשחק תפקיד. תהיה חגיגה מחר, כל האצטדיון יהיה צבוע באדום ולבן. יהיה משחק גדול בין שתי קבוצות גדולות".

מאמן בילבאו מרסלו ביילסה אמר: "אתלטיקו אוהבת לצאת לרווח את המגרש ולצאת למתפרצות. אנחנו צריכים לשלוט בכדור ולתקוף. צריך להציג את הצדדים הטובים שלנו. לפני משחק שאין ממנו דרך חזרה, מרגישים הרבה דברים כמו מתח ואמביציה. אני מקווה שנוכל לעמוד בציפיות מאיתנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully