וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את הפועל ראשל"צ

שתי היורדות הציגו יכולת חלשה מאוד, אבל המלאבסים לקחו את הניצחון עם שערים של פביאן סטולר (25) וארמון בן נעים (85)

ספורט 5

שתי היורדות הבטוחות עד כה של ליגת העל העונה, הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון, נפגשו הערב (שלישי) למשחק רדיוס של המלאבסים, שנערך באשדוד והוטל על הקבוצה לאחר התפרעות אוהדיה בדרבי האחרון. במשחק עליו שתי הקבוצות היו מוכנות כנראה לוותר, כמו שעשו רוב הצופים (רק כ-100 אוהדים הטריחו את עצמם לאצטדיון הי"א), הקבוצה של גילי לנדאו השיגה ניצחון ראשון לאחר ארבעה מחזורים, 0:2 ושמרה לעצמה את הסיכוי להימלט מהמקום האחרון. מחזור אחד לסיום, פתח תקוה בפיגור נקודה מראשון.

ראשון קיוותה להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף התחתון ושלטה בתחילת המשחק, אולם לשחקנים של אייל לחמן פשוט אין שום דבר להציע וההפסד היום היה השביעי ברציפות. אגב, ניצחון החוץ האחרון של ראשון היה בשלישי למרץ, על הפועל פתח תקוה. אחרי מחצית ראשונה רדומה שלהם, המלאבסים נהנו משערים של פביאן סטולר (52) וארמון בן נעים (85). במחזור הבא הם יפגשו את הפועל חיפה הלחוצה וינסו לסיים בטעם טוב. לראשון מצפה משחק ביתי מול עכו.

הכתומים שלטו בשדה ב-20 הדקות הראשונות, אבל שתי הקבוצות לא ממש הגיעו למצבים ממשיים, למעט שתי החמצות של אצילי. אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד, שהזכירה מדוע שתי הקבוצות הללו יבלו את העונה הבאה בליגת המשנה, הגיע שער היתרון של "המארחת", בדקה ה-52. קרן של אדרי נחתה על הראש של סטולר ומשם פנימה, 0:1. אצילי המשיך להיות האיש המסוכן של ראשון, אבל יותר מדי הזדמנויות לא היו. חמש דקות לסיום, בן נעים קיבל כדור מבלילטי בתוך הרחבה, התנער מהשומר, עבר גם את דלל ושלח פנימה, 0:2.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, ניסן אלקלעי, פביאן סטולר, שחר בלילטי, אוראל אדרי (אוהד אדלשטיין, 74), אור פישביין (דור אזולאי, 68), ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל מאיו, דור הלוי, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי (דיוויד גומז, 76), דודו אברהם, עומר אצילי, קובי מוסא, גאורגי אובסניקוב (אייל גנאלי, 62).

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully