וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דמאיו ואברמוב ינסו לצרף חלוץ ישראלי בכיר

במועדון יחפשו שחקן התקפה לצד אנדלובו וינסו להאריך את חוזיהם של ראלי, מורי וגלבאן. סתיו פיניש יפתח מול מכבי ת"א

משה דמאיו וברק אברמוב, שסגרו השבוע באופן רשמי את הסכם השותפות ביניהם בבעלות על בני יהודה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החלו זה מכבר בהכנות לקראת העונה הבאה. לאחר החתמתו של המאמן דרור קשטן והארכת חוזהו של השוער הניגרי דלה איינוגבה, עובדים כעת השניים על השלמת הסגל כאשר המשימות העומדות על הפרק הן הארכת חוזיהם של עוז ראלי ודן מורי, וכן נסיון להאריך את חוזהו של פדרו גלבאן שחתום על חוזה לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי ראשי המועדון קיבלו החלטה עקרונית לצרף חלוץ ישראלי בעל שיעור קומה, לחיזוק החלק ההתקפי.

קשטן, שיחל בקרוב קדנציה שנייה במועדון, דוגל במערך של שני חלוצים וכעת ינסו דמאיו ואברמוב לשים את ידם על אחד החלוצים הבכירים שיהיו פנויים בשוק כדי לצוות לצד דינו אנדלובו שמרשים מאוד בתקופה האחרונה וחתום גם הוא על חוזה לעונה הבאה.

בתוך כך, ערכה הבוקר הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מחר נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. הזהובים נמצאים בעמדת זינוק מצוינת להבטיח את הכרטיס לאירופה בלי קשר לזהות הזוכה בגביע המדינה, בגמר שיערך בשבוע הבא. המאמן יוסי אבוקסיס יחסר מחר את קסטוטיס איבשקביצ'יוס המוצהב וכן את הקשר שלו מנשה שסובל מקרע חלקי ברצועה הפנימית בברך וצפוי להיעדרות של שבועיים. בקבוצה ניסו להכשיר את מנשה לקראת צמד המשחקים האחרונים של העונה אולם ללא הצלחה וכעת יקבל מנשה מנוחה וזמן להחלים לחלוטין מהפציעה. מי שיקבל את חולצת ההרכב בקישור האחורי הוא אחד מכוכבי קבוצת הנוער, סתיו פיניש, שיתופקד לצידו של חסן אבו זייד בקישור האחורי.

בקבוצה מצפים לכ-4,000 אוהדים כתומים ביציעי בלומפילד, כאשר בהנהלה הוצאו למכירה כרטיסים בעשרה שקלים לחיילים, נוער וילדים. בשל העובדה כי מדובר במשחק הביתי האחרון של הקבוצה לעונה זו, מתכננים ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' להעניק זר פרחים לאבוקסיס, על אף חילוקי הדעות שהיו בין הצדדים במהלך העונה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, סתיו פיניש, חסן אבו זייד, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully