וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון נגד מנצ'סטר סיטי: הסתגרו ולקחו אליפות

המנג'ר הוותיק יוצא נגד מאנצ'יני: "אולי גם אנחנו צריכים לאמץ את המנטליות האיטלקית, אבל האופי של יונייטד הוא להתקיף"

אלכס פרגוסון כבר מתחיל להשלים עם אובדן האליפות, אבל יש קרב אחד עליו המנג'ר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד לעולם לא יוותר: המלחמה הפסיכולוגית. היום (שלישי) דאג פרגי לעקוץ פעם נוספת את היריבה העירוני השנואה ואת העומד בראשה, רוברטו מאנצ'יני, והפעם טען כי הסיבה העיקרית לאליפות שהסיטיזנס צפויים לקחת ביום ראשון הקרוב היא שיטת המשחק ההגנתית שלהם.

פרגוסון התראיין ל'סאן' ודיבר על ההפסד הגורלי של השדים האדומים בדרבי של מנצ'סטר, ואמר: "לקראת הסיום פשוט נגמר לנו הזמן, ומאנצ'יני עבר לשחק עם חמישה שחקני הגנה. זו המנטליות האיטלקית, אולי גם אנחנו היינו צריכים ליישם אותה מדי פעם. בטוח שזה היה עוזר לנו במשחק נגד אברטון", אמר המנג'ר הוותיק, והתייחס כמובן לאותו ערב בו האלופה המכהנת איבדה יתרון של 2:4 בדקות הסיום.

"אם היינו עושים רק קמצוץ ממה שסיטי עשתה, כנראה שהייתי מדבר אחרת היום", הוסיף פרגוסון, "זה לא באופי שלנו להסתגר ככה. אני רוצה להאמין שהגישה ההתקפית וההרפתקנית שלנו היא זו שהפכה את מנצ'סטר יונייטד למפורסמת, וגם הביאה לנו הרבה תארים".

* בינתיים ג'יבריל סיסה, חלוץ קווינס פארק ריינג'רס, מאמין שלקבוצתו יש סיכוי להוציא נקודות ממנצ'סטר סיטי במחזור האחרון באיצטדיון האיתיחד. סיסה טוען שקבוצתו תיאבק גם על ההישרדות (תיקו יספיק לה להבטחת ההישארות), אבל תרצה גם להחזיר את הכבוד של המאמן שלה מארק יוז, שפוטר מסיטי ב-2009 אחרי שנה וחצי. "זאת תהיה נקמה מתוקה עבורו", אמר סיסה על יוז, "אני לא חושב שזה מעסיק אותו, הוא חושב רק על ק.פ.ר, אבל זה ללא ספק יהיה מתוק עבורו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully