וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "זו העונה הכי טובה של טוני פארקר ב-NBA"

סן אנטוניו חוגגת את הסוויפ על יוטה. ג'ינובילי: "צריך להישאר צנועים". בקליפרס מתמוגגים מכריס פול, אפילו ממפיס מהללת

לאט לאט נגמרים הסופרלטיבים שאפשר לחלק לסן אנטוניו הנפלאה, שהשלימה הלילה (בין שני לשלישי) סוויפ גדול על יוטה בדרכה לסיבוב השני של הפלייאוף. הספרס ניצחו 81:87 בסולט לייק סיטי, והשכיחו באופן מלא את המפלה המדהימה אשתקד מול ממפיס באותו שלב בדיוק. "שיחקנו טוב יותר משנה שעברה", אמר מאנו ג'ינובילי, "הפעם לא היתה לנו יריבה כל כך טובה וחדה כמו ממפיס של השנה שעברה".

למרות זאת, הספרס מלאי כבוד ליריבה אותה ניצחו בהפרשים של 15, 31, 12 ו-6 נקודות. "כבר הובלנו ב-21 הפרש היום, אנשים חשבו שזה נגמר, ובכל זאת יוטה חזרה", החמיא גרג פופוביץ' לג'אז הצעירים והנחושים. "הם פשוט לא מוותרים, גם לא בפיגור 3:0 בסדרה. מדובר במועדון גדול וקבוצה גדולה, וטיי קורבין ממשיך את המסורת הזו. אני חייב לברך אותם על הגישה הזו".

פופוביץ', שנבחר למאמן העונה בשבוע שעבר, בחר להחמיא בעיקר לטוני פארקר - ה-MVP שלו העונה, וככל הנראה גם לאורך הסדרה: "זו העונה הכי טובה שלו מאז שהגיע ל-NBA. הוא כבר היה ה-MVP של סדרת הגמר, והעונה הוא משחק טוב יותר. הוא שומר, הוא מכניס אנשים אחרים למשחק, הוא קולע, והוא מנהיג".

ג'ינובילי, שנכנס למשחק הרביעי בסוג של משבר קליעה ויצא ממנו עם 17 נקודות, הוסיף: "אנחנו אופטימיים. היו לנו כמה תוספות מצוינות העונה שעשו אותנו עוד יותר טובים. בוריס דיאו עושה עבודה מצוינת, גם טיאגו ספליטר, וסטיבן ג'קסון נותן לנו הרבה אופי בהגנה. אני חושב שאנחנו קצת יותר טובים, אבל הליגה כל כך קשה וכל קבוצה יכולה לנצח אחת את השניה. חייבים להישאר צנועים ולחשוב על היריבה הבאה, לא על הגמר, כי זה לא יעזור".

מנגד, דווין האריס מצא את חצי הכוס המלאה בסדרה הקצרה של הג'אז: "סן אנטוניו קבוצה טובה מאוד, ואנחנו קבוצה צעירה מאוד. כל נסיון בפלייאוף יעזור לנו בעתיד, בהחלט למדנו משהו מהסדרה הזאת ומהספרס, איך הם משחקים ביחד. יש סיבה שהם זכו בארבע אליפויות".

"זה כריס פול, זה מה שהוא עושה"

קבוצה נוספת שעשתה צעד גדול אל עבר הסיבוב השני היא לוס אנג'לס קליפרס, שעלתה ליתרון 1:3 על ממפיס אחרי 97:101 גדול בסטייפלס סנטר בתום הארכה. ומי היה המושיע, כשיתרון בן 10 נקודות ברבע האחרון התפוגג ונמוג? כמובן, כריס פול. "זה כיף, זה מרגש", אמר הרכז הפנטסטי שקלע 8 מ-27 הנקודות שלו בהארכה. "אנחנו עוזרים לרייטינג, לא רוצים שאף משחק בסדרה יסתיים בתבוסה. יש כאן שתי קבוצות שהולכות להילחם ממש עד הרגע האחרון".

"כריס תמיד נחוש", החמיא ויני דל נגרו לכוכב שלו. "זה מה שהופך אותו למיוחד. הוא כל כך טוב, לא רק ביצירת מצבים לעצמו, אלא בעשיית המהלך הנכון. זה מה שהופך אותו לכוכב. היה קרב גדול היום ואז כריס השתלט עליו, כמו שהוא תמיד עושה".

גם היריבה נאלצה להוריד את הכובע בפני הרכז המופלא. "הוא שחקן גדול, וזה מה ששחקנים גדולים עושים", אמר ליונל הולינס, בעוד רודי גיי הוסיף: "זה כריס פול, הוא עשה את השם שלו עם מהלכים כאלה. אפשר לנסות להקשות עליו, אבל הוא עדיין יעשה את החברים שלו טובים יותר". למרות זאת, הולינס עדיין לא ויתר על הסדרה: "יש כאן קרב גדול, סדרה גדולה. זה קשה, אבל זה עדיין לא נגמר מבחינתנו".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

הבן של כריס פול יודע לעשות חיקוי של בלייק גריפין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully