וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "אליפות - כנראה התואר הכי חשוב למכבי ת"א"

8.5.2012 / 10:02

ליאור אליהו כבר מכוון למטרה הבאה ואומר: "לא הייתה ירידת מתח אחרי האדריאטית". הנדריקס: "רוצים לסגור את הסדרה"

מכבי תל אביב הביסה אמש (שני) את מ.כ הבקעה 66:101 ועלתה ל-0:2 בסדרת הפלייאוף ביניהן. שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, ארד הררי זכה לקבל אתמול דקות משחק ראשונות בקבוצה הבוגרת, כשגם עידן זלמנסון הצעיר ראה לא מעט זמן פרקט. למרות הניצחון הקליל, המאמן דיוויד בלאט מיאן להתרגש מהתוצאה, ואמר אמש כי "לא אהבתי את הרמה שהצגנו במחצית השנייה".

גם ריצ'רד הנדריקס שומר על דריכות: "הבקעה יגיעו מוכנים למשחק מספר שלוש ואנחנו רק צריכים לחשוב על איך אנחנו סוגרים את הסדרה ועולים לפיינל פור. אתמול הופענו לעבודה כמו שצריך מול הבקעה, כי זה מה שאנחנו עושים תמיד ואני שמח שעלינו ליתרון של 0:2. עכשיו אנחנו רק צריכים לסגור את הסיפור בנוקיה ביום חמישי".

על זלמנסון אמר האמריקאי: "הוא צעיר ומוכשר והוא עובד קשה מאוד כדי להצליח. יש לו את האופי להיות מקצוען. אני עוקב אחריו כל יום ואני מקווה שהוא יצליח".

ליאור אליהו אמר: "אני לא חושב שאפשר לדבר בלשון של 'היה קל' מול הבקעה. זה לא ככה, עבדנו קשה כל השבוע ואנחנו מתכוונים להמשיך ולעבוד קשה גם במשחק הבא כדי שנוכל להשיג את הכרטיס לפיינל פור. אני לא חושב שהייתה ירידת מתח אחרי שזכינו בליגה האדריאטית, האליפות היא התואר שכנראה הכי חשוב למכבי וכולנו מתכוונים לעשות הכל כדי לזכות בה".

בתוך כך, סילבן לנדסברג ממשיך להיות אחד המועמדים המובילים של הקבוצה לעונה הבאה. ההנהלה הצהובה כבר הגישה לגיורגי שרמדיני הצעה לחוזה ארוך טווח - כשגורמים טוענים כי הסנטר הגאורגי אף חתם עליו. בקבוצה אף מעוניינים באלכס מאריץ' ובוחנים את מועמדותו של מייק באטיסט, כשהניסיונות להשאיר את הנדריקס נמשכים. הפער בין הצדדים עומד על פחות מ-50 אלף דולר .

בין המועמדים לעמדת הגארד נמצאים דונטיי דרייפר מצדביטה זאגרב, ארון ג'קסון מבילבאו שעלותו נחשבת לגבוהה יחסית, דרווין קיצ'ן ממכבי ראשון לציון ומועמדים זולים יחסית מאירופה ביניהם ריקי היקמן מפזארו, שאליו ביצעה הקבוצה פנייה במהלך השבוע שעבר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully