וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הפערים עם הנדריקס - כ-50 אלף דולר

6.5.2012 / 13:30

המגעים עם הפורוורד לא מתקדמים, מקורב לקבוצה: "הצדדים לא עושים את הצעד הנוסף". סמית' אמור להמשיך, ג'קסון מועמד

מזה זמן רב מנסים במכבי תל אביב לסיים את המגעים הארוכים עם ריצ'ארד הנדריקס, אך בתקופה האחרונה לא חלה כל התקדמות במשא ומתן. לוואלה! ספורט נודע כי הפער בין הצדדים עומד על פחות מ-50 אלף דולר וגורם המקורב לקבוצה אמר הבוקר (ראשון) כי "שני הצדדים רוצים בהתקשרות, אבל נראה שגם מכבי וגם הנדריקס לא מוכנים לעשות את הצעד הנוסף כדי לגרום לזה לקרות. מקווה שזה ישתנה בקרוב, כי אם זה יגיע לפגרה בלי סיכום, זה לא סימן טוב".

במועדון העבירו מסר לפורוורד דווין סמית' כי בכוונתם להאריך את חוזהו לקראת העונה הבאה. למכבי יש אופציה על סמית' לעונה נוספת, בסך 550 אלף דולר, והם יצטרכו להודיע לשחקן במכתב עד לאמצע חודש יוני על הארכת החוזה. על פי מקורבים, בקבוצה הגיעו למסקנה כי במחיר הזה יתקשו למצוא שחקן באיכויות של סמית', ולכן החליטו להמשיך עם השחקן.

בעמדת הרכז מכבי עדיין מתקשה להחליט מי יצטרף לצידו של יוגב אוחיון בעונה הבאה. השמות שנמצאים כעת על הפרק הם ארון ג'קסון מבילבאו, שעלותו נחשבת לגבוהה יחסית, דרווין קיצ'ן ממכבי ראשון לציון ומועמדים זולים יחסית מאירופה ביניהם ריקי היקמן מפזארו, שאליו ביצעה הקבוצה פנייה במהלך השבוע שעבר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully