וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס קרע את הרצועה הצולבת, ייעדר שנה לפחות

רכז הניקס נפצע באופן חמור במשחק הרביעי מול מיאמי, קיים חשש כי לא ישוב עוד לשחק כדורסל. ביבי יפתח במשחק 5

כנראה שלא פשוט להיות רכז בניו יורק העונה. לאחר פציעתו של ג'רמי לין, שלא זכה ואולי לא יזכה לשחק בפלייאוף 2012, הלילה (בין שני לשלישי) התברר כי הפציעה של בארון דייויס בברך חמורה ביותר, והוא עלול שלא לשוב עוד לשחק כדורסל מקצועני. הרכז המוכשר בן ה-33 סובל מקרע גדול ברצועה הצולבת, ינותח בהמשך השבוע, וייעדר לכל הפחות 12 חודשים מהמגרשים.

דייויס סבל מפציעות רבות לאורך השנים האחרונות, כולל כמה וכמה למשך העונה, במהלכה התלבש ל-29 משחקים בלבד. אלא שהחמורה מהם התרחשה במשחק הרביעי בסדרה מול מיאמי, בשלהי הרבע השלישי, כאשר הרכז הוותיק רץ למתפרצת, סובב את הברך וקרס על הפרקט. "לא רציתי להסתכל", אמר פורוורד ההיט כריס בוש, וביטא את התחושות של המדיסון סקוור גארדן כולו, "שמעתי את התגובה של הקהל, ואז, כשהראו שוב את הפציעה על המסך הגדול, כולם כבר שמעו את התגובה של הקהל".

ב-29 המשחקים שהספיק לשחק העונה, העמיד הרכז ממוצעים של 6.1 נקודות ו-4.7 אסיסטים. כמובן שדייויס אינו הגארד הראשון של הניקס שסובל מפציעה חמורה מאוד בפלייאוף, לאחר שבמשחק הראשון אימון שאמפרט קרע את הרצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. עדיין לא ברור האם ג'רמי לין יצליח להתאושש בזמן למשחק החמישי בסדרה, ועל כן מי שצפוי לקבל את המקום בחמישיה של מייק וודסון הוא מייק ביבי.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully