וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקבורן ירדה לצ'מפיונשיפ

הרוברס הפסידו 1:0 לוויגאן וייפרדו מהפרמיירליג אחרי 11 עונות רצופות. הלאטיקס נשארו בליגה. ווסטהאם בגמר הפלייאוף

בלקבורן רוברס ירדה הערב (שני) לליגת המשנה באנגליה אחרי שהפסידה בביתה 1:0 לוויגאן במחזור ה-37. הקבוצה של סטיב קין רחוקה כעת שש נקודות מק.פ.ר, שמעל הקו האדום, כאשר נותר מחזור אחד לסיום העונה. וויגאן הבטיחה את הישארותה בליגה בזכות קאמבק מופלא שכלל ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

הרוברס, שניצחו רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים, ידעו שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי קלוש להינצל. אחרי מחצית ראשונה חלשה בה בלט דווקא השוער המקומי פול רובינסון, בלקבורן התעוררה ונלחמה על חייה. אייגביני יעקובו היה הכי קרוב לכיבוש, אבל הבעיטה שלו נבלמה מהקו. בסופו של דבר, דווקא האורחת כבשה בדקה ה-87 כאשר אנטולין אלקרס נגח לרשת קרן של ז'אן בוסג'ור ושלח את בלקבורן להצטרף לוולבס בצ'מפיונשיפ.

בלקבורן, אלופת אנגליה ב-1995, ירדה לליגת המשנה בסיום עונת 1998/99 ושבה לפרמיירליג לאחר שתי עונות. כעת היא חוזרת לצ'מפיונשיפ אחרי 11 עונת רצופות בליגה הבכירה.

במחזור האחרון ביום ראשון תיקבע היורדת השלישית. בולטון (35 נקודות) תתארח אצל סטוק וק.פ.ר (37 נקודות) אצל מנצ'סטר סיטי. נקודה של ק.פ.ר תיאלץ את בולטון לנצח בהפרש של תשעה שערים כדי לשרוד.

* ווסטהאם עלתה לגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג לאחר שהביסה באפטון פארק 0:3 את קרדיף והשלימה 0:5 בסיכום שני המשחקים. קווין נולאן (15), ריקרדו ואז טה (40) וניקי מיינרד (90) כבשו לפטישים של סם אלרדייס. הגמר ייערך בוומבלי ב-19 במאי והיריבה תיקבע ביום רביעי בגומלין בין בירמינגהאם לבלקפול, שניצחה 0:1 בבית במשחק הראשון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully