וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה חזרה למקום הראשון

הפתעת העונה עשתה צעד גדול לעבר האליפות עם 0:2 בראן, הפער מפ.ס.ז' הוא 3 נק'. אוקזר שוב אחרונה, שהר לא שותף

המחזור ה-36 בליג 1 הסתיים הערב (שני) עם ניצחון חוץ יקר של מונפלייה 0:2 על ראן, שהציב אותה ביתרון של שלוש נקודות על פני פריס סן ז'רמן, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד. ליל הבטיחה לפחות את המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות עם 0:3 על קון. בתחתית, הורע מצבה של אוקזר שנוצחה בביתה 4:2 על ידי בורדו וירדה למקום האחרון בשל ניצחונה הדרמטי של סושו 0:1 על נאנסי.

ראן - מונפלייה 2:0

שבוע אחרי המהומה הגדולה ושמיטת שתי הנקודות היקרות מול אוויאן, הפתעת העונה חזרה לפסגה עם שלוש נקודות חשובות, והיא גם מחזיקה ביתרון של שני שערים על פני פ.ס.ז' שיכול להתברר כיקר במקרה והעונה תסתיים בשוויון נקודות. המקומיים שנאבקים על כרטיס לאירופה נתנו למונפלייה מתנה בדקה ה-26 כשאיבוד כדור בתוך הרחבה איפשר לסולימאן קמארה לכבוש את הראשון, ובדקה ה-52 הגיעה טעות נוספת כשרמי קאבלה בעט לקורה, והכדור החוזר נהדף מגופו של השוער בנואה קוסטיל הישר לרשת.

ליל - קון 0:3

האלופה לא אומרת נואש ועם ניצחון חמישי ברציפות היא שמרה על פער שתי הנקודות מפריס סן ז'רמן, כאשר ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ במונפלייה. טוליו דה מלו העלה את המארחים ליתרון בפנדל בדקה ה-26 אחרי שאדן הזארד הוכשל ברחבה. 10 דקות מאוחר יותר השלים דה מלו צמד אישי עם שער נגיחה ובדקה ה-60 הזארד בישל לדימיטרי פאייה את השער שסגר את הסיפור. קון רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום וגם היא בסכנת ירידה.

אוקזר - בורדו 4:2

שני ניצחונות רצופים הוציאו את אוקזר ממעמקי המקום האחרון, אבל הקאמבק המופלא חטף מכה קשה דווקא לעיני הקהל הביתי. המארחת התפרקה בפתיחה. יואן גופראן כבש בדקה הראשונה והשלים צמד בדקה החמישית ואילו לודוביק סאנה קבע 0:3 בדקה התשיעית. שתי דקות בתוך המחצית השנייה סיים ירוסלב פלאסיל מתפרצת עם הרביעי של בורדו. אוקזר ההמומה החזירה מעט מהכבוד עם צמד של אוליבייה קאפן המחליף (67, 80). בן שהר לא שותף.

סושו - נאנסי 0:1

הקבוצה של אריק הלי פתחה את המחזור במקום האחרון ומסיימת אותו מעל הקו האדום, ללמדכם את התחתית הלוהטת. סבסטיאן רודה כבש את שער הניצחון בדקה ה-85.

תוצאות נוספות:

לוריין - דיז'ון 0:0

סנט אטיין - מארסיי 0:0

טולוז - ניס 0:0

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully