וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מ.ס אשדוד: "הוותיקים צריכים לשחק, כעונש"

הקבוצה של יוסי מזרחי יוצאת לסכנין (ג', 20:50) למשחק חסר חשיבות ותנסה לנצח אחרי 10 משחקים. הצעירים ימשיכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד לא ניצחה ב-10 משחקי הליגה האחרונים, בהם צברה שלוש נקודות אפשריות.

* יוסי מזרחי ושחקניו כבר ניצחה העונה בסכנין, 1:2 בסיבוב הראשון של הליגה. עידן שריקי ורוג'רס קולה כבשו באותו משחק ומחקו פיגור משער של קוסטדין אזורוב. שריקי ואזורוב כבשו גם במשחק השני (3:3).

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אחרי שקיבלו הבטחה שמשכורותיהם ישלומו עד סוף השבוע, חזרו היום שחקני בני סכנין לאימון המסכם למשחק מחר מול בני יהודה. הקפטן חאלד חלאיילה שוחח עם הנהלת הקבוצה שהתחייבה לו שכל הכספים יועברו, וכך נפתר לפחות בינתיים הסכסוך בין הצדדים. אולם השחקנים בסכנין חוששים מתגובות הקהל שלטענתם גורם למתחים בין ההנהלה לשחקנים.

אחרי ההפסד בשבת סכנין יודעת שהיא איבדה את הסיכויים לזכות בכרטיס לאירופה, אולם שלומי דורה ניסה להכניס מוטיבציה בשחקניו חרף אי תשלום המשכורות וחוסר העניין בליגה: "אני רוצה שנסיים בטעם טוב", אמר המאמן. "שימו את כל הדברים שקרו בימים האחרונים בצד ותבואו מרוכזים רק במשחק". המאמן לא תרגל את הרכב שאמור לפתוח, אך לא אמורים להיות שינויים דרמטיים בהרכב. מוחמד זבידאת אמור לשוב על חשבונו של עודד אלקיים שהורחק במשחק הקודם וגם מחמוד קנדיל ישוב לשער של המארחת.

מ.ס אשדוד:

ההפסד 2:0 להפועל תל אביב ביום שבת, חיסל למעשה את סיכוייה של אשדוד להתברג בתום העונה במקום שמוליך לאירופה. כעת נותרו לשחקנים של יוסי מזרחי שני מחזורים בלבד בכדי לנסות ולסיים את העונה בטעם טוב. במשחק נגד האדומים שילב מזרחי מספר צעירים בהרכב ועל כך אמר גורם במועדון: "הייתי נותן לוותיקים לשחק בשני המשחקים שנותרו, כעונש על החודשיים האחרונים".

המאמן יחסר את החלוץ הזמבי רוג'רס קולה שחתם הערב לחמש עונות בגנט הבלגית באמצעות סוכנו דודו דהאן. אשדוד צפויה לקבל סכום המוערך ב-800 אלף יורו על כרטיס השחקן של קולה, שצפוי לשוב ארצה בהמשך השבוע וייתכן וישחק במשחק האחרון של העונה, בשבת נגד בני יהודה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: ג'ואל דמאו

הקשר האחורי שהגיע בקיץ בהחלט היה אחד ההפתעות הנעימות בסכנין העונה, אולם לאחרונה יש ירידה ביכולתו כמו כל החלק האחורי של הקבוצה. אם סכנין רוצה מחר לרדת עם ניצחון בדוחא בפעם האחרונה העונה, היא צריכה את דמאו בשיאו.

מ.ס אשדוד: ניר ביטון

קפטן הנבחרת הצעירה הוא אולי נקודת האור היחידה באשדוד בשבועות האחרונים, אם כי גם אצלו חלה ירידה בכושר מאז הסיבוב השני ופסטיבל המבחנים במנצ'סטר סיטי. עדיין לא ברור האם הקשר המוכשר יישאר באשדוד גם בעונה הבאה, וייתכן והשבוע הוא ישחק את שני המשחקים האחרונים במדי המועדון בו גדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מהראן ראדי, קוסטדין אזורוב.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, גדי קינדה, אמיר בן שמעון, דוד רביבו (בן בוטבול), עידן שריקי.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully