וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - ראשון לציון: אלי מחפוד יחזור הביתה?

המאמן ייפגש בשבוע הבא עם ראשי קבוצת נעוריו. ניסן אלקלעי יפתח בקרב היורדות (ג', 19:00). אסי בלדוט הפצוע ייעדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ראשון לציון (בשמה הנוכחי) על הפועל פתח תקוה היה בינואר 1983, לפני כמעט 30 שנה. עירוני ראשון לציון ניצחה שם באוקטובר 2002.

* שלושה ניצחונות בלבד השיגה ראשון לציון בחוץ על יריבתה. האחרון שבהם שלח את פתח תקוה לליגת המשנה. מאז אותו משחק ניצחה ראשון לציון פעם אחת והפסידה שישה משחקים ברציפות.

* הפועל ראשון לציון ספגה הכי הרבה שערים (66) בליגה ומאזן החוץ שלה הוא הגרוע בליגה - 18 אחוזי הצלחה בלבד.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

גיא צרפתי, יניב לוזון, אורי כהן, אייל שן (פציעות) וג'ונתן אסוס (מורחק) ייעדרו מהמשחק הקרוב נגד היורדת השניה לליגת המשנה. גילי לנדאו יודע שניצחון יפתח מחדש את הסיכויים של הקבוצה לסיים את העונה במקום הלפני אחרון, והוא מייחס לו חשיבות מסוימת. שניר דורי אמור לפתוח הפעם בהרכב, כשאסף בן מוחה אמור לחזור אף הוא ל-11 לצדו של דניאל אדו. פביאן סטולר תורגל בעמדת הקשר האחורי, ואור אדרי ושחר בלילטי יפתחו אף הם בקישור. אור פישביין עשוי לפתוח בהתקפה, אבל גם דור סעדון ומוחמד נאטור בתמונה. לנדאו עצמו מתכנן מסיבת פרידה מהשחקנים בביתו של המגן ניסן אלקלעי. הקבוצה אמורה להיפגש ביום ראשון לערב ברביקיו, בו יישא לנדאו מספר מילים לפני שייפרד מהם.

פתח תקוה פנתה היום למאמן אלי מחפוד ותיפגש איתו בתחילת השבוע. הצדדים קרובים לסיכום, אבל במועדון לא פוסלים אפשרות שהמאמן יסרב, ואז תפנה ההנהלה לתומר קשטן או יוסי שושני, שעל מועמדותם פורסם כבר אתמול.

הפועל ראשון לציון:

הכתומים שכבר ירדו לליגה הלאומית, ינסו לצבור נקודות נדירות בכדי לסיים בטעם טוב את העונה הגרועה כאשר גם נקודה אחת תבטיח לקבוצה לא לסיים במקום האחרון. המאמן אייל לחמן יחסר את השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, אסי בלדוט, שסובל ממתיחה במפשעה ולא יהיה בסגל.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: פביאן סטולר

זהו כנראה המשחק האחרון של השוויצרי באיצטדיון המושבה במדי הקבוצה ונראה כי ההשקעה בו בהחלטה השתלמה. דומה כי ללא היכולת של סטולר במהלך השנה האחרונה פתח תקוה הייתה כבר מזמן נפרדת מליגת העל. סטולר יוכל לעזוב לכל קבוצה בינונית ומטה בליגת העל. ההשפעה שלו על הקבוצה ועל האוהדים הייתה רחבה יחסית לשחקן שרק הגיע בעונה שעברה. הקבוצה הבאה שלו, אם יחתום בישראל, תיהנה מהעובדה שהיא לא צריכה להתמודד עם קשיי התאקלמות.

הפועל ראשון לציון: איתי אלקסלסי

הקשר הצעיר הוא בין השחקנים הבודדים שהציגו העונה יכולת סבירה בראשון לציון. בשלישי הוא יצטרך להיות במיטבו מול הפועל פתח תקוה ויהיה מעניין לראות את המאצ' אפ שלו ושל אימורו לוקמן מול הקישור האחורי של המלאבסים. לוקמן ישחק בעונה הבאה עם עכו בליגת העל. גם אלקסלסי רוצה להוכיח שיש לו מקום בליגה הבכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, ניסן אלקלעי, פביאן סטולר, שחר בלילטי, אוראל אדרי, אור פישביין, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד (קובי מוסא), גל מאיו, דור הלוי (סטפן דיאק), עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, אימורו לוקמן (קובי מוסא), דודו אברהם (עומר אצילי), ריף מסיקה, דיוויד גומז, גאורגי אובסניקוב.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully