וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "לא מכובד שאדם אחד יעביר ביקורת על אחר"

מאמן באר שבע שוחח עם שחקניו לאחר הדברים שנאמרו עליו בתקשורת. ברקת שלחה מסר דומה. מלכה לא יתלבש מול רמה"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אם להסתמך על הסטטיסטיקה המדהימה בין הקבוצות בגרונדמן, המשחק מחר יסתיים בתיקו. שישה מתוך שמונת המשחקים שם הסתיימו ללא הכרעה.

* הניצחון האחרון של באר שבע ברמת השרון נרשם אי שם בפברואר 2007, לפני יותר מחמש שנים. אז זה נגמר 0:2.

* גם יחס השערים בין הקבוצות במשחקים בגרונדמן זהה: 8:8.

* * במפגש האחרון בית השתיים בוינטר הובילה באר שבע 0:3 אך רמת ההשרון השוותה ל-3:3. גם בוסרמיל רמת השרון כבשה שלישייה עם 1:3 בחוץ.

* גיא לוי פתח את העונה שעברה כמאמן רמת השרון אך התפטר מתפקידו לאחר שני מחזורים בעקבות סכסוך עם מאיר יצחקי.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

הבשורה הכי טובה שהייתה לרמת השרון היום הייתה העובדה לפיה הגיעו לסיכום עם המשטרה על 82 שוטרים ו-82 סדרנים במקום 120 שוטרים ו-100 סדרנים שהמשטרה דרשה מלכתחילה והמשחק יתקיים באיצטדיון גרונדמן. למשחק יימכרו כ-2,000 כרטיסים לאוהדי באר שבע וכ-1,000 לאוהדי רמת השרון. כרטיסים יעלו 30 ש"ח לנוער וחיילים ו-60 ש"ח למבוגר. קופה ניידת עבור אוהדי הפועל באר שבע תוצב כקילומטר מהמגרש.

בנוגע למצבת השחקנים, הקבוצה בסך הכל צפויה לעלות בהרכבה החזקה ביותר, כאשר מספר שחקנים נחו בשבת האחרונה בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה. גל ניר צפוי לחזור לשער וכמו כן משה אבוטבול וברוך דגו לחלק הקדמי. מי שייעדרו יהיו סביטי ליפנייה פצוע ועמיר נוסבאום המוצהב. אפרים אספא ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

הפועל באר שבע:

"בעבר, לפני שהגעתי להפועל באר שבע, חוויתי מקרה שבו שחקן נפגע ממני ומאותו רגע החלטתי שאני לא רוצה לפגוע יותר באף אחד. בהתאם לכך, אני חושב שזה לא מכובד שאדם אחד יפגע באדם אחר, או יעביר עליו ביקורת", כך אמר גיא לוי לשחקני הפועל באר שבע עוד בטרם יצאה הקבוצה להכנות האחרונה שלה לקראת המשחק מול רמת השרון. לוי כיוון בדבריו לידיעה לפיה בעקבות ההפסד הגורלי להפועל עכו ביקרו אותו שחקנים בכירים בחדר ההלבשה ואמרו בין היתר: "איך משחקים בלי חלוץ בפיגור?".

הבעלים אלונה ברקת לא ערכה אסיפה עם השחקנים, אבל דאגה להבהיר להם שאסור לבקר את המאמן. לפני האימון אתמול נכנסה ברקת לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא יכול להיות שתפגינו יכולה לא טובה במשחק שהוא כל כך חשוב עבור המועדון. אני מצפה שהיכולת תשתפר במשחק הקרוב. לא פגעתי בכיס שלהם מעולם, אני נותנת לכם את כל התנאים להצליח".

אתמול הוחלט שהמשחק בין באר שבע ורמת השרון ייערך באצטדיון גרונדמן וזאת לאור ההערכה של אנשי באר שבע, ובהם המנכ"ל אסי רחמים, כי לא יגיעו אלפי אוהדים למשחק. בהתאם לכך, מתכוון הבעלים של רמת השרון מאיר יצחקי להעביר 1,700 כרטיסים למכירה לטובת האוהדים הדרומיים. הקבוצה ערכה את האימון המסכם במרכז. סיראז' נאסר אמור לחזור ל-11 של גיא לוי, כנראה על חשבון דובב גבאי, זאת לאחר שעלה מהספסל בשבת וכבש במשחק מול הפועל עכו. החלוץ מוטי מלכה קיבל הודעה כי הוא לא יתלבש למשחק ולא נסע עם הקבוצה להכנות במרכז.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אפרים אספא

הוא כל כך רוצה חוזה ברמת השרון לעונה הבאה וההפועות האחרונות משאירות לו סיכוי לא רע לקבל אותו. המשך ביכולת המשופרת גם מול באר שבע הלחוצה תקרב אותו לשם.

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס

המשמעות של הקשר האחורי גבוהה פי כמה באצטדיון כמו גרונדמן, שבו כל מהלך של המארחת בחלק הקדמי הופך להיות מסוכן. סוארס יצטרך לאזן את משחק ההגנה והקישור והנוכחות שלו חשובה לא פחות גם עבור השחקנים הצעירים, שעדיין לא ממש יודעים איך להתמודד עם קרבות תחתית וזקוקים לשחקן שיפעיל אותם. סוארס הוכיח העונה שמשחק טוב שלו יכול לסחוף את כל הקבוצה אחריו. השאלה הגדולה היא עד כמה ננאד קיסו יעזור לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, יניב לביא, עשהאל בן שבת, גיא ליפקה, יוסי אופיר, משה אבוטבול, בן מלכה, אפרים אספא, ברוך דגו, אגוניין דמיאנוביץ'.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; ראיין אדלי, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע, יוסי שבחון, סיראז' נאסר; עידו אקסברד.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully