וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שחקנים בכירים ביקרו את גיא לוי

6.5.2012 / 7:37

הביקורת נמתחה בעקבות החילופים, אחד מהם אמר: "איך משחקים בלי חלוץ בפיגור? שכונה". גביש: "אסור להיכנס ללחץ"

לפחות ארבעה שחקנים בכירים של הפועל באר שבע היו שותפים לביקורת חריפה שהועברה אמש (שבת) על המאמן גיא לוי בחדר ההלבשה, לאחר ההפסד הביתי להפועל עכו. הביקורת הזאת נשמעה היטב בפני מספר שחקנים ששהו בחדר באותו זמן. אחד השחקנים אמר: "בשביל מה הוא מוציא את דובב (גבאי) במצב של 2:0? איך אנחנו מגיעים למצב שמשחקים חצי שעה בלי חלוץ. זאת שכונה".

שחקן אחר אמר: "כשהוא הוציא את אקסברד לא האמנתי. מוטי (מלכה) לא חלוץ. ממתי זינו נהיה חלוץ? הפסדנו את המשחק בגלל החילופים האלה". גורם בקבוצה הוסיף כי: "ההחלטה הסופית של אלונה, אבל אם אתה שואל אותי – אחרי היום, אין סיכוי שגיא ימשיך כאן".

האווירה בסיום הייתה קשה ואחד מהשחקנים הוסיף: "גיא פשוט איבד את זה במשחק. לא הבנו מאיפה הגיעו החילופים האלה. קבוצה שרוצה להישאר בליגה מתגוננת כשהיא בפיגור? הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא שגיא ידע שמפסידים את המשחק ורצה לשמור על התוצאה, בשביל הפרש השערים, אבל זה בלתי נתפס שמאמן מסוגל לחשוב בצורה כזאת במצב כזה". אגב, שני הזרים ממונטנגרו, המגן דרשקו בוז'וביץ' והקשר פטר גרביץ', מצאו את עצמם שוב מחוץ לסגל ויעזבו בתום העונה.

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
אחד מהשחקנים אמר: "גיא איבד את זה". לוי/רוני לבנה

הבעלים אלונה ברקת שקלה לעשות פניות למספר מאמנים כבר השבוע, אבל צמצום הפער ימנע זאת, לפחות עד יום רביעי. במחזור האחרון, אגב, תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים. "הירידה לא תוכרע כנראה גם במחזור הקרוב", אמרו במועדון. "עד שזה לא יקרה לא נתעסק בעניין המאמן". ברקת הייתה אמורה להיפגש השבוע עם המנכ"ל אסי רחמים, אבל הפגישה נדחתה. במועדון מעריכים שרחמים לא רוצה שלוי ימשיך.

ייתכן שבמהלך הימים הקרובים באר שבע תפנה לאלי כהן, מאמנה של עכו. "רואים שהקבוצה שלו מאומנת", אמרו אתמול בבאר שבע. "לא סתם הוא מועמד אצל אלונה". חלק מהקהל קרא בשמו של מאמן עכו לאחר המשחק. אם אלישע לוי ירצה להגיע לבאר שבע, ברקת תפנה גם אליו, כל זאת בהנחה שהקבוצה תישאר בליגה כמובן. מוטי איוניר מוכן להגיע אם יהיה המועמד המוביל.

אלי כהן מאמן הפועל עכו. רוני לבנה
חלק מהאוהדים של באר שבע קראו בשמו. אלי כהן/רוני לבנה

"המשחק הזה לא שיקף את היכולת האמיתית של הפועל באר שבע בתקופה האחרונה", אמר לוואלה! ספורט הבלם עודד גביש. "הפסדנו את המשחק הזה, אבל בשלישי יש לנו משחק יותר קשה שחייבים לנצח. אני לא חושב שצריכים להגדיר כל דבר כשאננות או מוכנות יתר, לא חושב שמישהו מהשחקנים או הצוות המקצועי היה נינוח. הגענו מוכנים, כל השבוע דיברנו על עכו. לפעמים אתה רוצה אבל זה לא יוצא ואלה התוצאות".

על היריבה אמר גביש: "עכו קבוצה טובה מאוד שממוקמת מעלינו בטבלה וזה אומר שהיא טובה מאיתנו. זאת השורה התחתונה. נצטרף לנצח את רמת השרון כי אין לנו ברירה אחרת. גם היא מעלינו בטבלה, אבל הזמן הולך ואוזל ומועדון כזה לא מועדון שיכול להרשות לעצמו להפסיד ולהיכנס ללחץ במחזור האחרון. יש לנו שלוש נקודות יתרון על הקבוצה שמתחתנו ושני משחקים לסוף. הם ישחקו בעכו, ואני מקווה שהם ישחקו נגדם בדיוק כמו ששיחקו היום, ואנחנו נצטרך לנצח שני משחקים ללא קשר לתוצאות האחרות".

כזכור, כבר אתמול נשמעה ביקורת מסוימת בקבוצה כלפי ההפסד, כששחקן בקבוצה אמר: "היה לנו מזל גדול היום, ואנחנו אומרים את זה אחרי הפסד כי למזלנו לא חטפנו שישייה שהייתה מרסקת אותנו לקראת המשחק נגד רמת השרון. לא יכול להיות שקבוצה שנלחמת על החיים שלה במשחק כל כך חשוב לא תעבור את החצי, עכו עשתה לנו בית ספר לכדורגל ולא היה לנו מענה. אין ספק שמכבי פתח תקוה בלי החלטה של בית הדין הייתה היום כבר מעלינו. זה קשה מאוד, אבל נצטרך לעשות איקס על המשחק הזה ולשנות מומנטום תוך שלושה ימים. אם לא ננצח ברמת השרון, זה הסוף שלנו".

כזכור, בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה לגיא לוי וצעקו לעברו "ביזיון, ככה נראית קבוצה שרוצה להישאר בליגה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully