וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "שמח בשביל כולם שנגיע למלחה עם 1:1"

6.5.2012 / 21:52

דן שמיר נהנה מהסדרה של הפועל חולון מול ירושלים, דרוקר: "פישלנו בזריקות העונשין". אלפסי: "הניצחון הזה שייך גם לאמסלם"

הפועל חולון איזנה הערב (ראשון) את סדרת רבע גמר הפלייאוף שלה מול הפועל ירושלים ל-1:1 עם ניצחון ביתי דרמטי 70:72, שהושג בזכות קאמבק ברבע האחרון ושלשת קלאץ' של עודד שעשוע שהחזירה את שתי היריבות למלחה בשוויון.

דן שמיר חגג בסיום: "הסתכלתי על פיני בשניות הסיום, והיינו צריכים להחליט אם לעשות פאול או לא, ולמזלנו הצלחנו לנצח. כל החיים שאימנתי אמרתי לשים לב לשעשוע בסופי משחק, הוא ניצח הרבה משחקים במאני טיים. כל משחק בסדרה הוא כזה, כולנו קיווינו שזה יהיה ככה, כמובן שהמשחק הבא הכי חשוב כמו בכל סדרה, ואני מאוד שמח בשבילנו ובשביל כולם שאנחנו הולכים למלחה ב-1:1".

שרון דרוקר: "לא אהבתי את החטאות העונשין בסוף, אבל אמרתי לבחורים שאנחנו רוצים להיות בלחץ הזה. פישלנו בסוף והיו פעולה-שתיים לא טובות אבל חלק מהמשחק זה טעויות. עדיין שיחקנו הגנה טובה ואנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהתקפה. לכל משחק יש חיים משלו, בכל משחק שחקן אחר בולט וזה היופי בפלייאוף".

אלפסי: "הניצחון הזה שייך גם לשמעון אמסלם"

במשחק השני של הערב עלתה עירוני אשקלון ליתרון 0:2 על מכבי ראשון לציון עם ניצחון 80:81 והיא רחוקה משחק אחד מהעפלה מפתיעה לפיינל פור.

אריק אלפסי אמר בסיום: "יכולנו לגמור את המשחק הזה מוקדם יותר. כנראה שאנחנו לא יודעים לנצח משחקים ב-8-10 הפרש. יש לי קשרים עם מנתח לב באיכילוב אחרי העונה הזאת. זה ניצחון גם שלו. שמעון היה איתי מהרגעים הראשונים של בניית הקבוצה הזאת, תמך בי כל הדרך והיו לי רגעים קשים באשקלון. אני אוהב אותו וחבל לי שזה הסתיים כמו שזה הסתיים. אנחנו ניצחון מפיינל פור היסטורי, עכשיו אנחנו צריכים לבוא ולסגור את הסדרה בראשון".

בצד המפסיד היה אפי בירנבוים שאמר: "הסדרה לא גמורה, אנחנו צריכים לנצח את המשחק הבא. כולם אמרו שהייתה עבירה בסיום, וחבל לי על השחקנים אבל עכשיו צריך להרים אותם מתסכול. הרבה פעמים מדברים על טקטיקות והגנות ולפעמים השלשות קובעות הרבה מאוד. הרבה מאוד פעמים כששמים את הכדור בסל מזריקות טובות אז פותרים לכולם את הבעיה ואז המשחק נראה יותר נינוח וטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully